Cameratas

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Wardie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1209
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2007 21:50
WoonplaatsCOLON Watergang
CONTACTCOLON

Ik ben op zoek naar een cameratas. Ik in de toekomst zal ik uitbreiden tot een minimum van 4 lenzen en dezelfde body houden (400D). Ik zoek een tas die degelijk is wat opbergen betreft en vooral sterk. Mijn vraag aan jullie; welke tas en wat voor soort? Een schoudertas of een rugzak?
Alvast bedankt!
Gr. Wardie
5D | 24 | 35 | 50 | 430EX I [url=http://flickr.com/photos/whellendoorn/]Mijn [color=blue][b]FLICK[/b][/color][color=red][b]R[/b][/color] stream[/url]
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Ik ben een kenner (tegen wil en dank), kocht steeds te krap!
Van Lowepro:
- Slingshot 100 (te klein geworden, weggedaan)
- Slingshot 200 (te klein geworden, weggedaan)
- Slingshot 300 (voor een dagje)
- Stealth Reporter D200 (over de schouder, voor een wandelingetje)
- CompuRover (voor een weekend of als ik me een drager kan veroorloven)

Koop liever te groot en dan een rugzak of een slingshot.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
nieuw
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 354
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2006 14:41
WoonplaatsCOLON Maastricht
CONTACTCOLON

Op dit moment ben ik in het bezit van een schoudertas en daar heb ik spijt van.
Als het geld boompje weer bladeren krijgt komt er meteen een rugzak voor in een plaats.
Grootste nadeel van die schoudertas is dat ie altijd in de weg hangt.

Mvg,
Marco
400D+grip+24-105 L IS USM+kit+50 1.8II+polar+580EXll.
Ik moet van mijn vriendin vragen of jullie ook eens op haar online speelgoedwinkel willen kijken http://farena.nl bij deze dan ;)
Gebruikers-avatar
Wardie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1209
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2007 21:50
WoonplaatsCOLON Watergang
CONTACTCOLON

Bedankt voor de tip ;)
5D | 24 | 35 | 50 | 430EX I [url=http://flickr.com/photos/whellendoorn/]Mijn [color=blue][b]FLICK[/b][/color][color=red][b]R[/b][/color] stream[/url]
Johnalb

Je kan wat indrukken op doen op :

voorbeelden van tassen
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Heb sinds enkele maanden een roller, maar kan hem ook als schoudertas gebruiken. En ik bén er blij mee :D :D !!! Niet meer hoeven zeulen met die zware tas op m'n schouders. Nadeel is dat'ie niet rolt op onvlakke ondergrond, dan dus wel weer zeulen :twisted:
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Gebruikers-avatar
Piet van Vroonhoven
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2007 17:05
WoonplaatsCOLON Druten

Het nadeel van een rugzak is dat je er slecht bij kunt. Daarom wil ik weer een niet al te grote schoudertas. De rugtas houdt ik dan om spullen die ik niet meeneem in op te bergen.
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Piet van Vroonhoven schreefCOLONHet nadeel van een rugzak is dat je er slecht bij kunt.
Dat nadeel is redelijk opgeheven bij een slingshot, hoewel het natuurlijk een persoonlijke voorkeur blijft.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Norge
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2007 22:29
WoonplaatsCOLON nieuwegein
CONTACTCOLON

Ik heb zelf enige tijd geleden de lowepro Computrekker AW gekocht. Ben zeer tevreden. nadeel is inderdaad dat het even "snel" iets pakken wat moeilijker is maar omdat ik veel naar noorwegen ga voor vakantie en daarbij op gekke plekken kom lopend is het toch handig om een goede rugtas te hebben voor je glas etc.
klik
AlexanderNL
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 124
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2007 16:08
WoonplaatsCOLON Zwijndrecht

Ik had de slingshot 100(te klein geworden) en ben overgestapt op de minitrekker aw, was in de aanbieding bij foto-express.
Johnalb

Ina schreefCOLONHeb sinds enkele maanden een roller, maar kan hem ook als schoudertas gebruiken. En ik bén er blij mee :D :D !!! Niet meer hoeven zeulen met die zware tas op m'n schouders. Nadeel is dat'ie niet rolt op onvlakke ondergrond, dan dus wel weer zeulen :twisted:
@Ina, wil je ook met ons delen welke roller je hebt. Ik heb nu een Pelicase maar dat is het ook niet......dus zoekende van daar mijn belanstelling
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

johnalb schreefCOLON
Ina schreefCOLONHeb sinds enkele maanden een roller, maar kan hem ook als schoudertas gebruiken. En ik bén er blij mee :D :D !!! Niet meer hoeven zeulen met die zware tas op m'n schouders. Nadeel is dat'ie niet rolt op onvlakke ondergrond, dan dus wel weer zeulen :twisted:
@Ina, wil je ook met ons delen welke roller je hebt. Ik heb nu een Pelicase maar dat is het ook niet......dus zoekende van daar mijn belanstelling
De roller staat naast me, (mijn dochter en ik gaan zometeen even met elk een camera op stap :D ), hij is van Lowerpro. Nummer of type weet ik echt niet (meer), er passen met gemaak twee body's in. Heb er 4 lenzen in, de 580 ex evenals al mijn andere spulletjes. (filters, batterijen + oplader, hoekzoeker handschoenen, zaklampen, lichtmeter, ministatief enz. enz.) Voor het grote statief zit er voor een speciale bevestiging.
Kortom ik heb eigenlijk alles in die tas. Ideaal, want als je op vakantie gaat (wij gaan morgen 5 dagen naar Winterberg :D :D ) hoef ik niets bij elkaar te zoeken. Alles zit in de tas en ik vergeet nooit iets!
Oh ja, er is ook nog ruimte voor een laptop, zit zelfs een kleine beschermas bij.
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Gebruikers-avatar
Keez
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2005 10:32

Na heel veel tassen (Lowe Pro , Tamrac , Kata , Crumpler etc) geprobeerd te hebben, en iedere keer tegen dezelfde problemen aan te lopen, heb ik wat meer geld uitgegeven en 2 tassen gekocht, voor mij in ieder geval nooit meer een rugzak, vooral in de zomer ee drama (natte rug)
Ik heb nu een Domke F7 Double AF en een Billingham Presstop.
Beiden schoudertassen.
De Billingham als ik alleen mijn camera meeneem.
De Domke als ik alles mee wil nemen, incl, statief , eten en drinken etc.
Het kost iets meer , maar dan heb je ook echt wat.
Zwart/Wit fotografie is ECHTE fotografie
WeBe
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2007 17:22
CONTACTCOLON

Ik heb zelf wel interesse in de Tamrac Velocity 9x.

Lijkt me best ideaal: te dragen als rugzak, maar zo naar voren te halen zodat je bij je spullen kan :)

En nog betaalbaar ook, zoals je bijvoorbeeld hier kunt zien.
Canon EOS 400D + 18-50mm kitlens + 70-300mm Tamron | Canon Powershot A3100 IS
- Handige info over webdesign en het cms MODx? http://webenet.nl
- Landelijk wonen in de Betuwe? http://huisinlienden.nl
Gebruikers-avatar
Erik Mulder
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2007 23:00
WoonplaatsCOLON Vlissingen
CONTACTCOLON

Slingshot 300 (Lowepro)
Perfecte rugzak met veel ruimte voor lenzen,
accessoires, body en noem maar op.
De rugzak kan met een simpele beweging van de rug
op de buik worden gedraait en camera en dergelijke eruit gehaald
worden. :D
het is een blijft natuurlijk een beetje "eigen smaak/voorkeur)
maar ik ben er heel tevreden mee.
Mij kostte de tas (via Internet besteld) iets meer dan 100 euri's.
Materiaal: 1000D met grip, 50D met grip, 7D mark II, Sigma 18-50mm DC, Sigma 17-70mm DC Macro, Canon 50mm, Sigma 10-20mm DC-USM, Sigma 55-200mm DC,Tamron 70-300mm, Tamron 18-200mm, diverse flitsers, wat klein spul.Nu nog tijd om het te gebruiken!
Gebruikers-avatar
Theo40D
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2007 09:36
WoonplaatsCOLON Dorpje in de Alblasserwaard

Ik heb de Omni Trekker van Lowepro gekocht.Grote tas kan je als schoudertas gebruiken maar ook als rugzak.Kan veel in.Bevalt mij erg goed.

Theo40D
EOS40D+grip/Canon 60mm Macro/Canon 70-300/Canon 10-22/Canon 17-85/Speedlite 580EX+omnibounce/extra accu/paar cf kaartjes/loweprotas/statief/filters
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar