Circuit foto s Donington parc

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
dahlback
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2007 21:11
WoonplaatsCOLON Hellevoetsluis
CONTACTCOLON

Enige tijd geleden naar de Uk afreist voor een evenement met driften en time attack.Hier wat foto s en commentaar hoor ik erg graag.Ik weet het sommige zijn vanaf dezelfde hoek genomen.Ben daarmee aan het werk en soms kan het niet anders
Op sommige foto s lijkt dat de achterwielen stil staan , ze doen op dat moment de handrem erop :S

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

11
Afbeelding

12
Afbeelding
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Ik vind het een hele mooie serie goed scherp op de wagens mooi van kleur voorderest heb ik weinig verstand van dit soort foto`s

Gr Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
Gebruikers-avatar
BraCom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2876
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2006 15:27
WoonplaatsCOLON Dirksland
CONTACTCOLON

leuke serie, waar best wel snelheid in zit bij de meeste, je hebt het pannen al goed onder de knie.

Maar het is wel een erg centrale serie, je compo's moet je echt wat aan gaan doen, dit wordt na drie foto's gezien te hebben behoorlijk eentonig.
Ik weet niet of je ze zo gecropt hebt of zo geschoten, dan is er weinig meer aan te doen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
M.vr.gr.[b]Bram[/b] .....[url=http://www.bracom.nl/][Mijn foto album ][/url]..... [url=http://www.bracom.nl/about.html][camera en lens info][/url].....
dahlback
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2007 21:11
WoonplaatsCOLON Hellevoetsluis
CONTACTCOLON

Dank jullie wel :)
@Bracom ik heb ze zo genomen maar zoals ik zei soms gaat het niet anders maar ben er wel mee aan het werk :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar