Druppels Druppels op een bloem..

Voor alle macro en close-up foto's van bloemen, dieren en natuur

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Hoi hoi,

Nou vandaag tussen de buien door op zoek geweest naar oefen objecten voor mijn tussenringen.
Ik ben dus nog een grote leek, en ben misschien ook onterecht trots op mijn eerste echte macro's, maar ben heeeel erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik heb nog steeds het probleem met een veel te kleine DOF dat is vooral op foto 5 goed te zien, maar toch vond ik hem wel "iets" hebben, voldoende om hem te laten zien.

Foto2 trok helaas net een wolk over.

Ik hoop dan ook dat ik veel kritieken krijg, uiteraard opbouwend, zodat ik hiermee verder kan.

1:
Afbeelding
2:
Afbeelding
3:
Afbeelding
4:
Afbeelding
5:
Afbeelding
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Gebruikers-avatar
Pim
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 31 Jan 2005 10:51
WoonplaatsCOLON net achter de duinen...
CONTACTCOLON

Hoi Renate

natuurlijk mag je trots zijn op je eerste macro's! Als jij er tevreden mee bent en hierdoor nog enthousiaster aan het fotograferen slaat is dat natuurlijk super leuk..........maar......ze zijn helaas niet knal scherp :(

Foto 5 springt er uit qua compositie.
Blijf oefenen met de tussenringen want hiermee fotograferen valt niet mee...heb ik horen zeggen :wink:
[url=http://www.istockphoto.com/user_view.php?id=549679]Istockphoto[/url]
[url=http://www.flickr.com/photos/pimleijenfotografie]FlickR[/url]
eepeep
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2007 22:59