Wat is jouw laatste aanwinst [Deel V]

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_TOPIC_LOCKED
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

Plaats hier je laatste aanwinsten.

Ik heb sinds vorige week eindelijk mijn off-shoe flitskabel van Canon binnen. Het door mij bestelde type 2 blijkt vervangen te zijn door type 3, met een veel betere schoen. En geen draaiwieltje meer, maar een hendeltje. Wel zo prettig.
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

vond dat hendeltje anders maar behoorlijk prut Afbeelding

oh ja, een 2Gb extreme III SD gekocht... eindelijk beide slots van mijn cammetje bezet
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

zo was t'ie nog niet zwaar genoeg ?
Fotograferen is kijken niet klikken.
fireblade

Vandaag een Vosononic imagetank gehaald van 80 gig. Toch handig voor op vakantie.

Gr. Chris 8)
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

Closeshooter schreefCOLONzo was t'ie nog niet zwaar genoeg ?
moet bekennen dat hij nu inderdaad wel substantieel is gewicht is gegroeid ja...
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
Sheila
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2006 10:47
CONTACTCOLON

Een hele mooie Canon EF 70-200mm F/4.0 L USM iS Lensje :wink:
Werkt echt helemaal perfect!!
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

schoffie schreefCOLONmoet bekennen dat hij nu inderdaad wel substantieel is gewicht is gegroeid ja...
SanDisk 2 GB Extreme III SD Memory Card
Product Dimensions: 2,4 ounces (=68,0388555 gram trouwens)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
bobeldijk
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1526
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2004 17:57
CONTACTCOLON

Sheila schreefCOLONEen hele mooie Canon EF 70-200mm F/4.0 L USM iS Lensje :wink:
Werkt echt helemaal perfect!!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ga je veel plezier van hebben!
Oscar vd Knokke

Een Manfrotto Statief 055 Db / 804 Rc2 - 020544. Het zijn niet van de lichtste statieven maar o zo degelijk. Volgende week ben ik lekker een weekje op vakantie dus kan ik op mijn gemak mij statief proberen/gebruiken. De resultaten deel ik uiteraard met jullie.
fireblade

Sheila schreefCOLONEen hele mooie Canon EF 70-200mm F/4.0 L USM iS Lensje :wink:
Werkt echt helemaal perfect!!
Daar zal je nooit spijt van hebben alleen financieel gezien dan :lol: :lol: :lol: Voor de rest een goed werkende superscherpe lens.

Gr. Chris 8)
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

een hd van 250 Gb voor backups voor in m'n macpro...

Nu heb ik 1 hd voor besturingsysteem,1 voor m'n foto's en nu deze erbij...
Er kan nu nog 1 HD bij,maar dat is voorlopig toch echt niet nodig...


:wink:
Kijk n's op m'n website... http://www.casperina.nl/
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

bobeldijk schreefCOLON
Sheila schreefCOLONEen hele mooie Canon EF 70-200mm F/4.0 L USM iS Lensje :wink:
Werkt echt helemaal perfect!!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ga je veel plezier van hebben!
Zit ik er heel ver naast als ik denk dat jij dat ook gaat hebben?? :-) Veel plezier met die lens in elk geval!! (wie dan ook)
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
bobeldijk
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1526
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2004 17:57
CONTACTCOLON

fokkedeboer schreefCOLONZit ik er heel ver naast als ik denk dat jij dat ook gaat hebben?? :-) Veel plezier met die lens in elk geval!! (wie dan ook)
Oh zeer zeker....Zelf was ik al voorzien van de 2.8 versie.... Maar die F4 is zeer zeker een toplens van Canon.
En helemaal als je van een geleende 75-300 van 15 jaar oud naar deze gaat...
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

schoffie heeft zich toch ook maar aan een allrounder gewaagd...

een goed getest exemplaar Tamron 28-75 f/2.8 ... heb hem getest tegen de 24-70L en de 24-105L maar enerzijds omdat ik eigenlijk niet zo heel veel kwaliteitsverschil zag (mag je zelf bedenken of dat tegenvalt voor de L of juist meevalt voor de Tamron), omdat ik verder eigenlijk bar weinig in dit bereik doe en omdat ik eigenlijk andere aankopen in gedachten heb, toch maar voor de plastic-pruts gekozen :lol:

overigens vond ik de 24-105 niet echt wat... maar dat zal wel persoonlijk zijn. Was in ieder geval wide-open wel de softste van de drie...
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

schoffie schreefCOLONschoffie heeft zich toch ook maar aan een allrounder gewaagd...

een goed getest exemplaar Tamron 28-75 f/2.8 ... heb hem getest tegen de 24-70L en de 24-105L maar enerzijds omdat ik eigenlijk niet zo heel veel kwaliteitsverschil zag (mag je zelf bedenken of dat tegenvalt voor de L of juist meevalt voor de Tamron), omdat ik verder eigenlijk bar weinig in dit bereik doe en omdat ik eigenlijk andere aankopen in gedachten heb, toch maar voor de plastic-pruts gekozen :lol:

overigens vond ik de 24-105 niet echt wat... maar dat zal wel persoonlijk zijn. Was in ieder geval wide-open wel de softste van de drie...
Probeer je jezelf nou te overtuigen met dit stukje tekts? Klinkt net of je toch liever de 24-70 L wilde maar te duur vond en helaas dan toch maar de Tamron hebt genomen. :lol:

Bob
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
myrddin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 604
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2006 13:22
WoonplaatsCOLON De Meern
CONTACTCOLON

schoffie schreefCOLON overigens vond ik de 24-105 niet echt wat... maar dat zal wel persoonlijk zijn. Was in ieder geval wide-open wel de softste van de drie...
raar. de 24-105 staat er nou juist om bekend dat ie op wide open de scherpste is van de 3... hmmmm.... ik heb er in ieder geval geen last mee. zalige lens. Maar ja ik heb daarintegen ook maar een crop 1.6 en jij een 1.3 dus misschien dat daar nog iets anders in zit ?
[size=75]niets om over op te scheppen :D maar wel een aantal leuke tassen vol met spullen[/size]
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

klopt, ik kijk wel meer naar de randen dan in het midden. Overigens is de 24-70 op f/4 scherper dan de 24-105 op f/4. Maar, kweenie... van de drie viel deze al heel snel af.
www.johanvanderwielen.nl
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

schoffie schreefCOLONeen goed getest exemplaar Tamron 28-75 f/2.8 ...
eindelijk :-)
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

hahaha... ja, ik ben nog erg aan het twijfelen geweest maar vond het uiteindelijk 3x de prijs niet waard. Zeker niet omdat ik hem toch niet zo vaak ga gebruiken. Maar het is wel een ontzettend plastic-prutsding zeg...
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

schoffie schreefCOLONMaar het is wel een ontzettend plastic-prutsding zeg...
Dan heb je een vreemd exemplaar want ik vind deze lens robuuster dan vaak wordt voorgesteld :roll:
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar