ervaringen met foto fortgens in Barneveld

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
enkelinius
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2007 21:56
CONTACTCOLON

Met regelmaat kom ik op marktplaats en speurders advertenties tegen van foto fortgens te Barneveld. De prijzen zijn heel scherp. Goedkoper dan konijnenberg , cameraland of camera-nu.

Wie kent deze zaak? Wat zijn de ervaringen? Ik overweeg de canon 30D daar voor 859,- aan te schaffen . Dit is incl 100 euro cashback van canon

Alvast bedankt, joost
Gebruikers-avatar
jeveos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3411
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2006 11:18

enkelinius schreefCOLONWie kent deze zaak? Wat zijn de ervaringen? Ik overweeg de canon 30D daar voor 859,- aan te schaffen . Dit is incl 100 euro cashback van canon
Dichter in de buurt zit touchdown. Zelfde prijs, maar dan wel op fietsafstand...
Gebruikers-avatar
nrtrally.tk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 152
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 10:34
WoonplaatsCOLON Barneveld
CONTACTCOLON

Goede zaak met goede service
had er zelf mijn D30 vandaan en de flitser
Canon 30D -EF 17-40 F4[color=red]L[/color] - EF 50 1.8II - EF-S 17-85 IS - EF 70-200 F4[color=red]L[/color] IS - Speedlite 580EXII - EG-200
Gebruikers-avatar
Marx
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1667
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2005 12:29
WoonplaatsCOLON Noord Holland

hebben ze een site toevallig waar een route opstaat, ik wil daar namelijk ook eerdaags wat gaan halen en de prijzen zijn bijzonder scherp.

Gezien ik heg noch steg ken in Barneveld zat ik te denken aan een site van ze oid.

En is het gewoon een ouderwetse fotozaak of is het een prijsstunter met kopen, afrekenen en oprotten, volgende!

Of kun je rustig kijken, vragen voelen etc?
Gebruikers-avatar
nrtrally.tk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 152
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 10:34
WoonplaatsCOLON Barneveld
CONTACTCOLON

Marx schreefCOLONhebben ze een site toevallig waar een route opstaat, ik wil daar namelijk ook eerdaags wat gaan halen en de prijzen zijn bijzonder scherp.

Gezien ik heg noch steg ken in Barneveld zat ik te denken aan een site van ze oid.

En is het gewoon een ouderwetse fotozaak of is het een prijsstunter met kopen, afrekenen en oprotten, volgende!

Of kun je rustig kijken, vragen voelen etc?
als je er langsmoet zou ik bellen of hij het wel heeft liggen,
het is gewoon een (met respect) oudere man die een ouderwetse fotozaak heeft(met genoeg digitaal vermaak)
je kunt rustig testen en vragen!

hij heeft geen site
Canon 30D -EF 17-40 F4[color=red]L[/color] - EF 50 1.8II - EF-S 17-85 IS - EF 70-200 F4[color=red]L[/color] IS - Speedlite 580EXII - EG-200
Fluplander
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 284
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 06:12
WoonplaatsCOLON Flupland

volgens mij is hij wel actief op marktplaats
Jamie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1450
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2005 15:01
WoonplaatsCOLON achter de zoeker ;-)

Deze verkoper adverteert op marktplaats.nl met lage prijzen. Pas in de advertentietekst zelf lees je dat dit de prijzen na cashback door Canon zijn. Kijk je naar de prijs die je aan Fortgens zelf moet betalen, dan zit die op hetzelfde niveau als ieder ander, soms nog hoger. Fortgens ziet dat vast heel anders, maar persoonlijk noem ik deze manier van aanprijzen misleiding.
[size=75]"Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad."[/size]
Sietze
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2007 19:24
WoonplaatsCOLON Barneveld

Een prima zaak! Ik heb hem 's avonds via marktplaats een mail gestuurd of hij iets kon leveren en wat het kostte en de volgende morgen gelijk een mail terug met de prijs en dat hij het had liggen. Zoals hierboven ook gezegd wordt, wel even bellen van tevoren dan legt hij het apart voor je. En wat betreft die prijzen inclusief cashback, er zijn er wel meerderen die dat doen, het blijft wat dat betreft altijd opletten geblazen!
Canon EOS 1D Mark IIn - Canon 28-135 IS USM - Canon 70-200 USM - Canon 50mm 1.8 II - LowePro Stealth D400 AW
jakobo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 270
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2004 17:38
WoonplaatsCOLON Hilversum zuid

foto fortgens te Barneveld,

ik heb daar gisteren een 70-200 2,8 IS USM gehaald voor de prijs van 1615 euro dat is 114 euro goedkoper dan bij Konijneberg, het klopt dat hij adverteerd met 1415 euro maar bij mijn eerste telefoontje zij hij wel meteen dat dit was na aftrek dus wist ik voor ik ernaar toe ging wat ik moest betalen, ik vind het niet zo'n probleem deze manier van adverteren.
Moest even wachten hij was bezig het is een eenmans zaak maar kreeg een kopje koffie je word er keurig geholpen maar echt alles proberen zoals bij Konijnenberg dat is er niet echt mogelijk.
Ook helpt hij nog even met de terug actie van Canon kortom een zaakje waar ik zeker nog eens terug ga.
Als je hem belt verteld hij exact hoe je moet rijden en parkeerplaats voor de deur.


Jan
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

Heb er inmiddels een 30D en een 24-105 L gehaald, wel even bellen vantevoren en contant geld meenemen, verder prima zaakje met een vriendelijke man die je graag te woord staat en helpt.
Fotograferen is kijken niet klikken.
Johnalb

Sietze schreefCOLON En wat betreft die prijzen inclusief cashback, er zijn er wel meerderen die dat doen, het blijft wat dat betreft altijd opletten geblazen!
Er zijn meer zaken welke dit doen, maar het gaat om de manier waar op. Als je namelijk heel prominent adverteerd met de prijs na caschback en in een klein hoekje staat of er wordt bij verteld dat dit is na teruggave van Canon (Media Markt doet dit ook) is het rond uit misleiding en kan je eisen dat je de goederen ontvangt voor de geadverteerde prijs. Deze zijn immers redelijk voor het product, wat de koper achteraf met Canon doet om het voordeel te krijgen mag je niet mee advetreren om de prijs optisch goedkoper te maken.

Vergelijk het met bonnen in sturen op artikelen uit te proberen (schampo, soepen en andere zaken welke je in de supermarkt koop, die moet je ook gewoon aan de kassa afrekenen. De geld terug deal maakt dan ook achteraf met de fabrikant.
Sietze
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2007 19:24
WoonplaatsCOLON Barneveld

johnalb schreefCOLON
Sietze schreefCOLON En wat betreft die prijzen inclusief cashback, er zijn er wel meerderen die dat doen, het blijft wat dat betreft altijd opletten geblazen!
Er zijn meer zaken welke dit doen, maar het gaat om de manier waar op. Als je namelijk heel prominent adverteerd met de prijs na caschback en in een klein hoekje staat of er wordt bij verteld dat dit is na teruggave van Canon (Media Markt doet dit ook) is het rond uit misleiding en kan je eisen dat je de goederen ontvangt voor de geadverteerde prijs. Deze zijn immers redelijk voor het product, wat de koper achteraf met Canon doet om het voordeel te krijgen mag je niet mee advetreren om de prijs optisch goedkoper te maken.

Vergelijk het met bonnen in sturen op artikelen uit te proberen (schampo, soepen en andere zaken welke je in de supermarkt koop, die moet je ook gewoon aan de kassa afrekenen. De geld terug deal maakt dan ook achteraf met de fabrikant.
Ik ben het helemaal met je eens dat dit niet echt een fijne manier van adverteren is, maar ik wil eigenlijk alleen maar aangeven dat er vele anderen zijn die dit ook op deze manier doen. Zo vind ik bijvoorbeeld ook dixons folders altijd erg irritant aangezien ze af en toe met hele mooie prijzen adverteren, maar dat is alleen als je een gedeelte met airmiles betaald. Doe je dat niet dan betaal je de prijs die je in menig andere winkel ook zal betalen. Dus wat dat betreft is Fortgens niet uniek. Maar ik ben het niet helemaal met je eens dat je kunt eisen dat je het voor die prijs kan krijgen, aangezien het er altijd wel bij vermeld is. Dit is naar mijn mening alleen mogelijk wanneer er in de advertentie NIET bijstaat dat het na een cashback actie zou zijn maar dat dat de daadwerkelijke prijs zou zijn die je in de winkel zou betalen. En uiteindelijk zijn het voor de adverteerder wel goede middelen om de aandacht te trekken, maar voor de consument niet de meest prettige.
Canon EOS 1D Mark IIn - Canon 28-135 IS USM - Canon 70-200 USM - Canon 50mm 1.8 II - LowePro Stealth D400 AW
Gebruikers-avatar
G. Heeres
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 02 Jul 2006 02:28
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Die cashback actie op de 70-200 F/2.8 L IS USM is toch allang voorbij? Want nu adverteert hij met deze lens voor 1445 euro, over een cashback wordt niets vermeld.

http://fotografie.marktplaats.nl/lenzen ... -doos.html

Wat denken jullie? Zal hij hem met of zonder cashback voor die prijs kunnen leveren? Voor die prijs ga ik overwegen om hem versneld aan te schaffen eventueel.
Volle glasbak met liefst 9 lenzen in de range van 8 tot 400 millimeter....
Gebruikers-avatar
kwanon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Heiloo

Ik denk dat je hem even moet bellen-mailen, hij zal het beter weten dan wij... :wink:
30D en spul...
Gebruikers-avatar
jan jonker
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2008 08:37
WoonplaatsCOLON Amstelveen
CONTACTCOLON

Heb een jaar geleden een 70-200 2.8 IS bij hem gehaald voor 1425
na cash bach dus 1225,oo
Hij heeft zo nu en dan echt lekkere spullen voor minder :P
wel eerst ff bellen of het er ook is !
het is maar een klein winkeltje
eos 40D | BG-E2 | ef16-35 1:2.8 L II USM | ef 24-105 1:4.0 L IS USM | ef 70-200 1:2.8 L IS USM | Speedlite 550 ex | Canon converter 2xII | en een Canon rugzak om de hele handel in te proppen
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar