Trappenhuizen in Oostenrijk.

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Kien
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 31 Dec 2006 18:18
WoonplaatsCOLON Grave (N.B.)

Tijdens mijn tochtje door Oostenrijk heb ik een aantal kerken bezocht. In één daarvan (in Melk) vond ik de trappenhuizen ook erg mooi...
Ik heb geprobeerd het te fotograferen en zelf ben ik wel aardig tevreden over het resultaat. (Ik ben dan ook een beginneling hè :wink: )
Mijn aandacht ging vooral uit naar het bijzondere lijnenspel...

Foto 1
Afbeelding

foto 2 - dezelfde trap nog een keer:
Afbeelding

foto 3 - een ander trappenhuis in het zelfde gebouw.
Afbeelding

Ik zie nu al dat het origineel van foto 3 een stuk scherper is....ik heb alleen geen idee wat ik daaraan kan veranderen....

Wat vinden jullie?
Gebruikers-avatar
Sissie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2007 09:17

Foto 1 vind ik heel erg mooi. De tweede spreekt me minder aan, ik weet niet goed waarom. De derde vind ik ook heel speciaal doordat het middelste stuk wat lichter is en er over de andere een beetje schaduw valt.

Ik ken er niks van hoor, ik zeg alleen maar wat ik er van vind. Ik denk niet dat ik je tips kan geven...
zebra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2006 20:09
WoonplaatsCOLON B Limburg-Maaskant
CONTACTCOLON

Vooral foto 1 is geslaagd en is mijn favoriet, duizelingwekend, precies of je het gat ingezoggen w. Foto 2 is ook wel goed, maar hier zit precies een knak in de trap en dit doet afbreuk aan je foto (vandaar dat 1 beter is). Foto 3 heb je mss. verkleint: dan kan er wat scherpte verloren gaan en hier kun je mss. wat usm of slim verscherpen op uitvoeren.
Overigens zijn ze allen wel mooi van kleur.

Groet Zebra
[url]http://www.dannybeuten.net[/url]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar