NK atletiek indoor 17 februari

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
RogerG
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2006 19:48

Mijn tweede post, de NK indoor atletiek 2007 in Gent (!).
Enkele van de vele opnamen, ben benieuwd naar jullie mening.
Alle kritiek is welkom..., alvast bedankt.
#1#69695#2#69696
#3#69698#4#69700
#5#69702#6#69703
#7#69704
Gebruikers-avatar
Canon 400d SHOOTER
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2006 20:07
WoonplaatsCOLON Ergens in Zuid-Holland
CONTACTCOLON

Misschien is het handig om erbij te zetten wat je gegevens waren en met welke lens de foto's zijn geschoten??
greyhound
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2004 19:45

Erg fraaie en scherpe serie, zeker omdat het licht binnen een probleem is.
De polshoogfoto vind ik rommelig en niet op het juiste moment genomen. Mooi is de schuine "hordenlijn" achter Sedoc(?). Verspringserie is ook bijzonder door de aparte stijl.
300D Rebel + 350D / EFS 18-55mm /EF 70-200L USM f2.8 / EF 50mm f1.8 II / Tamron 28-75mm f2.8 / Extender 2x / Sigma EF-500 DG ST
RogerG
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2006 19:48

Hallo 'Greyhound', Canon-shooter,

Polststokhoog is inderdaad niet de meest geslaagde foto, eigenlijk teveel factoren die afleiden. Had liever een andere positie (op gelijke hoogte) en een ander fase van de sprong uitgekozen, maar dit was helaas niet mogelijk, de beste plaatsen waren voor de coaches. Heb even opgezocht wie de atleet van de 60m horden is, nr.221 Virgil Spier(!).
Verder was het licht inderdaad een probleem, gezien jouw album (enkele hele mooie foto's) heb jij ook vaker hiermee te maken...
Bedankt voor het commentaar.

Gr.,
Roger
*Marco*

Atletiekfototgrafie heeft altijd mijn warme aandacht, maar ik kon er die dag helaas niet bij zijn ivm werk, anders was ik ook nog "even" langsgeweest.

Allemaal vanaf de tribune geschoten, neem ik aan? Of had je een perskaart weten te bemachtigen? Daarom vind ik die van Yvonne Wisse (#6 en mijn clubgenote) wel knap geschoten. #2 en #5 zijn wat minder ivm compositie.
Maar inderdaad, wat EXIF-gegevens zou niet gek zijn.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar