nikki in hotelkamer [NAAKT]

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

Ik werd vandaag op dit mooie forum gewezen en wil me bij deze maar voorstellen met een recente serie. Ben benieuwd naar jullie reacties.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op piar-fotografie, in totaal 27 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
digicanon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 854
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2006 19:44
WoonplaatsCOLON Hooghalen

heb er niets op aan te merken, mooi gedaan.
M.vr.gr Bert
Arnoud
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 708
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2006 18:19
CONTACTCOLON

Beste Peter,

Ik had ze reeds gezien, en verheug me op je volgende workshop.

Gr.
Arnoud
www.vanderwal-fotografie.nl
Leeuwtje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2006 19:57

al gezien op dpz , maar wel mooi
Onyx
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1153
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2006 18:19
WoonplaatsCOLON Twente a/d Rijn

Lekkere binnenkomer, Welkom op dit forum.
[url=http://www.eosdigitaal.nl][img]http://www.onyxonline.nl/External/EosBanner1.gif[/img][/url]
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Hai Piar,
misschien leuk als je je even voorstelt, niet iedereen zal jou en je foto's kennen. Van harte welkom! Ik heb even een [NAAKT] tag in je topictitel gezet, niet dat dit bloot zo expliciet is maar we houden rekening met de mensen die op hun werk (ja, ik ook :oops: )of in het bijzijn van kinderen het forum bekijken.
Je werk heb ik al regelmatig mogen bewonderen op andere fora, ik kan niet anders denken dan: wow :!:
Hopelijk kunnen we een hoop van je leren.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Ik ken ze idd al van DPZ. Schitterende binnenkomer hier..
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Gebruikers-avatar
corroza
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 629
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2006 18:13
WoonplaatsCOLON vianen

dat is een binnenkomer
schitterende serie.
weet je zeker dat je hier wat wil leren volgens mij is het andersom


en van harte welkom op dit snelle en verslavende forum


Cor Roza
niet de techniek maar het moment van afdrukken bepaalt de foto
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

corroza schreefCOLONdat is een binnenkomer
schitterende serie.
weet je zeker dat je hier wat wil leren volgens mij is het andersom


en van harte welkom op dit snelle en verslavende forum


Cor Roza

gelukkig houd het leren in de fotografie nooit op, datis juist het boeiende. Natuurlijk besef ik dat ik geen beginner ben na ruim 30 jaar fotograferen, maar ik ben altijd blij met opbouwende kritieken. Juist deze kritieken hebben me de laatste jaren helpen verder te komen. Je moet eens weten hoe vaak dergelijke opmerkingen me door het hoofd schieten als ik bezig ben. De perfecte foto bestaat wellicht niet eens en dat is maar goed ook...
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

MartinPhili schreefCOLONHai Piar,
misschien leuk als je je even voorstelt, niet iedereen zal jou en je foto's kennen. Van harte welkom! Ik heb even een [NAAKT] tag in je topictitel gezet, niet dat dit bloot zo expliciet is maar we houden rekening met de mensen die op hun werk (ja, ik ook :oops: )of in het bijzijn van kinderen het forum bekijken.
Je werk heb ik al regelmatig mogen bewonderen op andere fora, ik kan niet anders denken dan: wow :!:
Hopelijk kunnen we een hoop van je leren.
Martin
Ik zal voortaan bij bedekt naakt ook een naakt melding doen, excuses.
Ik wil me best voorstellen, maar waar is behoefte aan. Vind mezelf bepaald niet boeiend om over te vertellen.
30 jaar fotografie, laatste 6 1/2 jaar bedrijfsmatig naast een full time baan. Vooral modelfotografie en wat reclame/produktfotografie. Geef al 8 jaar workshop modelfotografie en ik hoop aan het einde van dit jaar mijn nieuwe studiopand opgeleverd te krijgen. Werk met Nikon en prime lenzen en Hensel studio apparatuur. Apparatuur vind ik niet boeiend, gaat om het resultaat. Nog meer om te weten????
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Ben blij met een ervaren lid erbij. We kunnen best wel feedback gebruiken van iemand die zulk mooi werk maakt..
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Hoi Peter, ook welkom op dit forum! Ik ken je fotografie ook al van andere fora, maar dat maakt het niet minder leuk ze ook hier te zien. Uiteraard plaats je foto's niet alleen voor de lol, je wilt graag feedback, en die zal ik graag geven. Maar je zult het me niet kwalijk nemen, dat ik de lat bij jou wel een stuk hoger leg! En uiteraard is alles wat ik zeg mijn mening ;)

#1. Mooie foto, maar nét niet scherp genoeg bij de ogen. Misschien wel overall niet scherp genoeg, dat vind ik lastig te beoordelen.
#2. Leuk met dat schuim! Over het scheefgeplaatste ben ik nog niet uit of ik dat nou wel of niet leuk vind. Maar de mond van Nikki staat wel een beetje gespannen, raar, hier.
#3. Helemaal af , TOP!!
#4. Charmante plaat, kan zo in de folder. Het zachte z/w versterkt het beeld voor mij!
#5. Mooie pose, komt Nikki goed op uit! Jammer dat er nét een klein stukje aan de onderkant mist. En die lichte vlek linksbovenin vind ik ook afleiden.
#6. Niks op aan te merken, gewoon een hele gave foto!
#7. Niet verkeerd, maar een beetje gewoontjes.
#8. WOW!!! Wat een geweldig mooie foto, en een super gezichtsuitdrukking! Helemaal top!
#9. Waar zijn de handschoenen? ;-) Dit katje is zeker niet zonder aan te pakken namelijk! Mooie foto, lekker krachtig.
#10. En hier is ze juist weer erg zacht en lief. Mooi gedaan! Prachtig passende kleuren ook.

Een workshop bij je staat nog steeds op het verlanglijstje, maar ik moet eerst mijn bank weer tevredenstellen....
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
wierdeau
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2004 19:12
WoonplaatsCOLON Badhoevedorp
CONTACTCOLON

Welkom hier Pete, en je weet dat ik nummer 3 een verdomd lekkere plaat vind!
nieuwe website!
Gebruikers-avatar
delkim
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 653
GeregistreerdCOLON 31 Dec 2006 11:18
WoonplaatsCOLON Apeldoorn

Peter welkom op dit mooie forum.

Groeten,

Henk.
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

kijk Fokke... daar heb ik wat aan. Ook al ben ik het niet altijd eens, of komt onscherpte vaak door het comprimeren en vind ik naverscherpen een onechte look aan internet plaatjes geven, er zit altijd iets bruikbaars tussen de opmerkingen. Zo vind ik de handschoenen bij het katje een vondst... ga ik onthouden. Het is ook altijd leuk om te horen van verschillende mensen wat hun favoriet uit de serie is. Een topfoto zit er vaak voor iedereen wel hetzelfde bij, maar voor de rest kunnen smaken aardig verschillen.... Enne ... natuurlijk mag de lat hoger liggen, fair enough... doe ik ook bij de diverse mensen...
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Hallo,

Welkom hier!

Je fotos...soort van optelsommetje...goede fotograaf met de juiste gear en prachtig model model en dito locatie = prachtige fotos...
:!: :!:

Op welke locatie zijn de fotos gemaakt?

Ik zie nu al uit naar nieuwe topics van jouw kant..

Groet,

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

super, wel done.

Welkom, dit mag je vaker plaatsen.

GR. Jan
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ijsje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 583
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2006 18:13

mooie foto's van Nikki ja :) leuke meid
|| Canon || Elinchrom ||
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

ErikDignum schreefCOLONHallo,

Welkom hier!

Je fotos...soort van optelsommetje...goede fotograaf met de juiste gear en prachtig model model en dito locatie = prachtige fotos...
:!: :!:

Op welke locatie zijn de fotos gemaakt?

Ik zie nu al uit naar nieuwe topics van jouw kant..

Groet,

Erik
hotel akersloot van der valk en dan een thema kamer... Heeeeeel gaaf, het leukste wat ik hethele jaar verder doe. Super gezellig, met de hele workshopgroep leuk eten tussen door en een hele gave locatie... Na afloop nog een gezellige borrel... super!!!!
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

wierdeau schreefCOLONWelkom hier Pete, en je weet dat ik nummer 3 een verdomd lekkere plaat vind!
mag ik me hierbij aansluiten?

wauw :!:
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar