Canon EOS 300D

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
piedro
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2004 14:11

Als ik een foto maak, en die inzoom , blijkt deze meestal onscherp te zijn op het display.
Na bewerking in Photoshop is hij wel scherp.
Is dit normaal?., aangezien er veel foto's in de P stand opgenomen, onscherp uitkomen met gebruikte flits, zowel interne als de EX 380 :oops:
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Dat is niet echt normaal hoor...
Zijn de foto's uit groene "noob" auto stand ook niet scherp?
Foto's met flits moeten eigenlijk normaal gesproken altijd scherp zijn, vooral in P-stand.
Kan je eens een voorbeeld laten zien?
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
piedro
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2004 14:11

Na veel gelezen te hebben op dit forum heb ik opnames gemaakt met 1/30 en in P stand met flits omhoog.

Ook heb ik alleen het middelste focusseringspunt gebruikt en dat blijkt een hele verbetering, ook inzoomen geeft een beter resultaat op het display alhoewel het niet gestoken scherp is wat ik van Coolpix 990 gewend was.

Il zal proberen om vandaag of morgen een voorbeeld te sturen, moet alleen even uitvogelen hoe dat moet.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Gewoon ff op je pc zetten en ergens server-ruimte vinden...
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
DFriend
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2004 21:15
WoonplaatsCOLON Beesd

ik hoop dat het lukt die foto op het forum te zetten. Zoals je het nu uitlegt klinkt het inderdaad niet echt normaal. En je hebt de lens wel op autofocus staan?
Sorry dat ik het vraag, maar tzou toch kunnen?? Ik hoop dat het snel opgelost wordt, want dit is ook niets.

Groet Tamara
canon EF 18-55 mm, canon 75-300mm IS USM.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

piedro schreefCOLONNa veel gelezen te hebben op dit forum heb ik opnames gemaakt met 1/30 en in P stand met flits omhoog.

Ook heb ik alleen het middelste focusseringspunt gebruikt en dat blijkt een hele verbetering, ook inzoomen geeft een beter resultaat op het display alhoewel het niet gestoken scherp is wat ik van Coolpix 990 gewend was.

Il zal proberen om vandaag of morgen een voorbeeld te sturen, moet alleen even uitvogelen hoe dat moet.
Lees dit topic even en we kunnen je foto's bewonderen. Het is niet zo moeilijk.
piedro
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2004 14:11

Bedankt voor de aanwijzing hoe te handelen om een album op te zetten.Ik zal mij er volgende week mee bezig houden en dan zie ik gaarne het commentaar tegemoet, want mede door de aanwijzingen van Bas ben ik al een stuk verder en twijfel of het wel aan de camera ligt.

Blijf het vreemd vinden dat de foto's ingeladen in de Pc ( XP ) zo donker zijn...)
piedro
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2004 14:11

Helaas.......www.300d.nl/forum is niet te openen, om te zien hoe een en ander in zijn werk gaat...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar