Authentieke architectuur?

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Jeep
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 643
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2006 17:40
WoonplaatsCOLON Gytsjerk

Dit bouwval staat langs de provinciale weg naar Meppel/Giethoorn net even buiten Zwartsluis. In gedachten zie ik dan de wervende tekst van de makelaar in de verkoopadvertentie.
Authentieke boerenhofstede met enig achterstallig onderhoud gelegen op groene lokatie met blijvend uitzicht op de weilanden.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=60220[/img]
Leaver Dea As Slaef

Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom straks wel.

Nobody is perfect ..........I'm Nobody
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

:lol:

Met die tekst kan die zo bij de funny pictures ! :lol:
MarkGrob
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1795
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2006 15:35
WoonplaatsCOLON Duiven
CONTACTCOLON

teksten kunnen het erg goed doen met een foto. Ik vind teksten altijd moelijk. Een foto moet natuurlijk van zichzelf iets vertellen, maar ik zie steeds meer waarde in pakkende teksten (1 of enkele woorden) boven een foto.

Ik had de tekst dan het liefst in een kader van de foto willen zien. Dan is het meer één geheel, vind ik.

Gezien de tekst had ik graag ook wat meer van het weiland willen zien... :) Dan komt de foto ook meer in evenwicht als je die 'villa' op GS in de foto zet.
[size=75][url=http://www.markgrob.nl/]Mark Grob Fotografie[/url][/size]
c.pennekamp
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2279
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2005 15:04
WoonplaatsCOLON Grootebroek NH
CONTACTCOLON

Dit gebouw leent zich wel voor een mooi aparte foto hoor

Tips mijns inzien : neem een lagerstandpunt iets meer naar links geef het gebouwtje wat meer ruimte waarbij minimaal 1/3 rechts van het
gebouw vrij is, ondergaande zon of op gaande zon in diverse stadiums.

ik weet het is veel maar het gebouw is het waard en een mooie foto is ook wat tijd waard :wink:

Groeten Cor....
Jeep
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 643
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2006 17:40
WoonplaatsCOLON Gytsjerk

Dank voor het kommentaar.
M.b.t. de tijd nemen ben ik het wel eens, maar ja als de eerste druppels van een fikse bui beginnen te vallen, wordt mijn tijd erg beperkt kan ik je verklappen.
Ik heb bij het maken van de plaat voornamelijk vanuit de tekst gehandeld en minder gelet op de compositie.
Om er van te leren heb ik de foto als bureaublad op de monitor. Veel kijken daar leer je van toch?
Leaver Dea As Slaef

Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom straks wel.

Nobody is perfect ..........I'm Nobody
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar