Theo UPDATE!!!

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Leeuwtje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2006 19:57

Laatst gewijzigd door 1 op Leeuwtje, in totaal 1 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
mrich
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 158
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2006 21:38
WoonplaatsCOLON Gouda

OKE effe serieus dan.... Op zich zeer spontane plaat, mijnheer staat er prima op, maar ik zou het linkerdeel eraf croppen. Die neus trekt toch echt teveel de aandacht.

Greetz,
Spullen ?.... Bijzaak.... Wees creatief !!
Gebruikers-avatar
c0okie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 10:07
WoonplaatsCOLON Spijkenisse

Mooie foto mooi scherp en lekkere warme kleuren. Alleen zou ik die vlekjes bij zijn mondhoek wegwerken met photoshop. :lol:
Schilderen doe je niet met verf, maar met licht.
Gebruikers-avatar
JohnnyT
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2006 09:46
WoonplaatsCOLON Beuningen
CONTACTCOLON

He leuk jullie weer eens te zien :wink: waar ik ook mee wil aangeven dat Theo er goed opstaat maar de neus in de weg zit :D groetjes Johnny
verslaafd aan modelfotografie, een medicijn is nog niet gevonden.
Leeuwtje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2006 19:57

UPDATE!!

Is deze beter :

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=55744[/img]
keen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2006 21:55

veel beter :wink:
dennisb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2006 09:58
WoonplaatsCOLON Oudewater (UTR)
CONTACTCOLON

#1 Ja je update is beter
#2 Een beetje te hard geflitst
#3 :lol:
[size=75]Er bestaat geen slecht weer, alleen slechte kleding..[/size]
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

1 en 3 doen wat snapshotterig aan. 2 niet. die is goed qua compositie. licht vind ik wat vlak
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Hoi Thalita...

Sorry ben niet zo weg van deze serie...heb het gevoel alsof hij heel spontaan en snel gemaakt is..

Foto 1. vind ik zijn gezicht overbelicht..
Foto 2. ben ik met Tom eens dat de compositie beter is maar te hard geflitst. En de schaduw bij neus en oog niet mooi..
Foto 3. waren jullie in een gekke bui...maar foto doet mij verder niets..

Groetjes Marian
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

Serie laat inderdaad zien dat jullie veel plezier hebben gehad, maar spreekt mij niet echt aan. Ik ben het verder eens met Marian....
Gebruikers-avatar
Allette
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1110
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2006 21:43
WoonplaatsCOLON Borger
CONTACTCOLON

Toch vind ik nummer 3 wel humor :lol:
Who cares|als je|er maar mooie|foto's mee maakt|toch?|
Gebruikers-avatar
mcsluis
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2006 12:17

Als ik heel eelijk ben, vind ik de serie niet zo geslaagt. Door de manier van croppen (al dan niet in de zoeker) staan er op de eerste 2 een half gezicht (overstatement). Hierdoor krijg je m.i. een foto die weinig doet. Het zegt weinig over de persoon.

foto 2 is lichtelijk overbelicht en de schaduw in zijn ooghoek en kraag vind ik erg jammer.

Foto 3 is erg leuk gevonden en waarschijnlijk ook leuk om te doen.
Gebruikers-avatar
Konrad Zebracki
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 556
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2006 21:20

Ik ben het redelijk eens met mijn voorgangers. Het zijn geen superfoto's hoewel ik de gecropte versie van foto1 wel stoer en mooi vind. De tweede foto is sterk maar een beetje overbelicht en foto 3 is gewoon cool, maar fototechnisch minder m.i..

Het commentaar van mcsluis begrijp ik niet helemaal. Hoezo krijg je een foto die weinig doet als je een gedeelte van een gezicht afcropt. Alleen een oog of een mond kunnen al veel vertellen over een persoon. Ik vind foto's juist heel sterk als er slechts gedeeltes van het gezicht zichtbaar zijn. Ik vind deze foto's (en dan met name de bewerkte foto 1 en foto2) juist sterk qua compo. Maar goed.. ieder zijn eigen mening :wink:

Gr.
Konrad
Leeuwtje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2006 19:57

haha nja :lol: thanks voor de reacties
Gebruikers-avatar
mcsluis
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2006 12:17

Konrad Zebracki schreefCOLON Het commentaar van mcsluis begrijp ik niet helemaal. Hoezo krijg je een foto die weinig doet als je een gedeelte van een gezicht afcropt. Alleen een oog of een mond kunnen al veel vertellen over een persoon. Ik vind foto's juist heel sterk als er slechts gedeeltes van het gezicht zichtbaar zijn. Ik vind deze foto's (en dan met name de bewerkte foto 1 en foto2) juist sterk qua compo. Maar goed.. ieder zijn eigen mening :wink:

Gr.
Konrad
Is ook niet in het algemeen bedoeld. Ik ben van mening dat bijv foto 1 meer een snap-shot is waar niet echt heel sterk over nagedacht is. Daarnaast vind ik dat door deze wijze van croppen, en dan specifiek bij deze foto, de foto een beetje nietszeggend overkomt.

Bovenstaande conclusie trek ik uit het feit dat ik hier op het forum veel beter serie's van de poster(zoals schoolopdracht) heb zien langskomen.

Wel ben ik met jouw eens er idd foto's zijn die door de manier van croppen erg veel met iemand kunnen doen. Mijn uitspraak was dan ook niet zo zwart-wit bedoeld zoals jij hem bekitiseert. Daarnaast komt het "ieder zijn eigen mening" mij een beetje te sarcastisch over. (onbedoeld??)
Gebruikers-avatar
Konrad Zebracki
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 556
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2006 21:20

@mcsluis: dat was onbedoeld ja, ik bedoelde gewoon dat ik jouw mening waardeer.

Gr.
Konrad
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

En toch, zou ik zeggen, zou foto 1 best lekker kunnen zijn als je er een serie van zou maken. Zeg maar een reeks met als thema zo'n onscherp hoofd in de voorgrond. Eentje van Talitha met Theo's gezicht onscherp, bepaalde lichaamsdelen zo genomen, ik denk maar even hardop.
Het idee heeft zeker potentieel.
Zo in z'n uppie komt de foto een beetje snapshotterig over, mee eens, maar je kunt hier zeker meer uit halen.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar