regenboog

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Natuurfreak
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6953
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 16:35

Afbeelding
Afbeelding

45 minuten geleden gemaakt...
Chris16
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2005 22:48
WoonplaatsCOLON Zutphen

Leuke foto's alleen zitten er wel wat vlekken op je lens/sensor. Hopelijk zijn het regendruppels op je lens..... :wink:
Canon 350D, Metz 44AF, Canon 17-40L, Sigma 70-300APO
Natuurfreak
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6953
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 16:35

Chris16 schreefCOLONLeuke foto's alleen zitten er wel wat vlekken op je lens/sensor. Hopelijk zijn het regendruppels op je lens..... :wink:
nu je het zegt zie ik het ook... tenminste, ik 'denk' te weten wat je bedoelt... Bedoel je die 3 stippen in de vorm van een driehoek?
Natuurfreak
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6953
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 16:35

ik heb de lens schoongemaakt.. ze zitten er nog steeds...

ik heb de camera pas 2 weken.. kan de sensor nu al vies zijn dan....?
ik ga wel even zoeken op sensor.. misschien vind ik er wat over.. :wink:
JackRabbit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2004 12:24
WoonplaatsCOLON Den Haag

Een hele grote kans dat je sensor vies is, soms komt hij al vies uit de fabriek.
Bij de 300D en de 20D heb ik dat gehad, de sensor van mijn 30D is brandschoon. Misschien hebben ze bij Canon toch iets geleerd inmiddels.
Roland Pastoor
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 833
GeregistreerdCOLON 03 Mrt 2006 19:12
WoonplaatsCOLON Hoogvliet
CONTACTCOLON

Dan heb je geluk gehad JackRabbit, want héél veel nieuwe Canon's dSLR's komen met een vieze sensor uit de fabriek. Ook met de 30D waren er topics in overvloed over een vieze sensor. Erg slecht.

Ontopic: altijd leuk om een regenboog vast te leggen. Blijven mooie dingen!
Fotoset gekocht bij [url=http://www.foka.nl]FOKA.nl[/url].
Bezoek ook mijn site op [url=http://www.rolandfoto.nl]RolandFoto.nl[/url]
Natuurfreak
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6953
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 16:35

JackRabbit schreefCOLONEen hele grote kans dat je sensor vies is, soms komt hij al vies uit de fabriek.
Bij de 300D en de 20D heb ik dat gehad, de sensor van mijn 30D is brandschoon. Misschien hebben ze bij Canon toch iets geleerd inmiddels.
ik heb er inmiddels een ander objectief op geplaatst.. de vlekjes zijn nog steeds zichbaar, dus aan de lens ligt het niet.... dan blijft een vieze sensor over... Tjee en dat al na 2 weken...

ik ben benieuwd wat het gemiddelde per jaar gaat worden .. qua aantal keren schoonmaken..
Natuurfreak
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6953
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 16:35

Roland Pastoor schreefCOLONDan heb je geluk gehad JackRabbit, want héél veel nieuwe Canon's dSLR's komen met een vieze sensor uit de fabriek. Ook met de 30D waren er topics in overvloed over een vieze sensor. Erg slecht.

Ontopic: altijd leuk om een regenboog vast te leggen. Blijven mooie dingen!
ja, is ook leuk.... het is mn eerste regenboog .... heb mn camera pas 2 weken..
Roland Pastoor
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 833
GeregistreerdCOLON 03 Mrt 2006 19:12
WoonplaatsCOLON Hoogvliet
CONTACTCOLON

Natuurfreak schreefCOLON ik heb er inmiddels een ander objectief op geplaatst.. de vlekjes zijn nog steeds zichbaar, dus aan de lens ligt het niet.... dan blijft een vieze sensor over... Tjee en dat al na 2 weken...

ik ben benieuwd wat het gemiddelde per jaar gaat worden .. qua aantal keren schoonmaken..
Ik heb die van mij nu 1 keer schoon geblazen, even de stofjes eraf die ik als cadeautje van Canon had gekregen en daarna nooit meer last gehad en toch redelijk vaak lenzen gewisselt. Gewoon zo kort mogelijk je sensor onbescherm laten tijdens het wisselen.
Fotoset gekocht bij [url=http://www.foka.nl]FOKA.nl[/url].
Bezoek ook mijn site op [url=http://www.rolandfoto.nl]RolandFoto.nl[/url]
sullivan
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3082
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2004 20:23
WoonplaatsCOLON Almere

[modbreak] Topic verplaatst naar het juiste subforum. De foto's lijken erg op elkaar en kunnen zoals hier boven al genoemd wel nabewerking gebruiken, waardoor ze niet echt in showcase thuis horen. [/modbreak]

mvg,
Frank
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar