Veel verschillende reacties gehad

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Taco
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2004 11:39
WoonplaatsCOLON Krimpen aan den IJssel

En wel op deze foto. Nu ben ik benieuwd naar die van jullie :?:
De achtergrond is in Ierland gemaakt, de deftige persoon gewoon in de huiskamer. Beiden zijn EOS foto's.
Wat het samenvoegen wat lastig maakte was het feit dat de achtergrond een liggende foto was. Het gaf dus nogal wat pas- en meetwerk.

Maar juist omdat ik zoveel verschillende reacties heb gekregen, variërend van slecht tot goed ben ik benieuwd naar jullie mening.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=3426[/img]
Gebruikers-avatar
wvangerven
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 647
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2004 13:03
WoonplaatsCOLON Arnhem

Wat mij betreft is het een schitterende plaat geworden op professioneel niveau :!: Het hele sfeertje is perfect. Het komt op mij over als een soort "jaren 30-sfeertje" zoals men in die tijd ook vaak statische portretten maakte. De on-Nedelandse aankleding en uitstraling van de bruidegom, de bos peentjes die hij trots in zijn hand houdt alsof het een soort bruidsschat is. Je zou bijna zeggen dat er een stuk symboliek achter zit! Het aanpassen van de kleuren maakt het geheel af. Petje af voor zo'n plaat!
Gebruikers-avatar
CAM22
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3229
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2004 20:04
WoonplaatsCOLON Joure
CONTACTCOLON

Knap gedaan, technisch niks mis mee, maar eh.......Ik zou het niet in mijn kamer willen hangen! :wink:

Waarom die bospeen?

Gr Jeroen
Groet,
Jeroen @ [color=darkblue][b][url]http://www.cam22.nl[/url][/b][/color]
- assumption is the mother of all [censored]-ups -
Gebruikers-avatar
cornelus079
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1665
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2004 10:04
WoonplaatsCOLON Maastricht
CONTACTCOLON

Zeer knap gedaan en bedankt voor het idee! Ik moet een persoon uit een foto selecteren en een portret maken. De nieuwe achtergrond was mijn probleem. Maar dit idee van het landschap vind ik schitterend. Net of je de persoon voor een schilderij hebt geplaatst. Prima werk.
Robbe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 338
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2004 15:13
WoonplaatsCOLON Lokeren - België
CONTACTCOLON

het is goed in de zin dat het origineel is, maar of ik het mooi vind laat ik in het midden...

de bewerking zelf is wel mooi gedaan, de foute belichting geeft net die rare sfeer... uniek dus
Canon EOS 300D / 18-55 kit / EF 28-80mm / Cosina 100 - 400mm
> http://users.pandora.be/Temmerman <
RR de Jong

Wel jammer dat z'n hand er niet helemaal opstaat, beetje raar gezicht zo.

Verder denk ik dat het een peen is.

Groeten RR
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ik vind het in ieder geval apart. Leuk idee van die peentjes als bruidsboeket. Dat is wat ik er in ieder geval in zie, omdat het ook "Bruidegom" heet. Belichting is inderdaad niet helemaal goed, en achtergrond lijkt wat laag, maar het geheel is zeer acceptabel. Vind het vooral een plaatje met humor op de een of andere manier.
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Yep, heeft iets vervreemdend. Vin het wel mooi, apart, een beetje weird. Goeie merge. Zoals met alles moet je er van houden, maar het is een mooi stukje werk.
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
Gebruikers-avatar
Arjan B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 242
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2004 13:55
CONTACTCOLON

Hoi Taco

Ik had mijn mening al gegeven, technisch vind ik hem goed bewerkt. De belichting geeft iets extra's. Maar de foto spreekt mij niet aan zoals veel andere foto's van jou dat wel doen. :cry:

Ik vind het wel super crea van je om dit te maken :D had er niet zelf (durven) opkomen
Arjan B
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar