Handstraps Bodystraps en meer

Samen voordelig inkopen.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik heb de BBCode weer aangezet in je startpost
Gebruikers-avatar
eos7duser
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 08 Apr 2011 22:01
WoonplaatsCOLON Julianadorp

Heb geen ervaring met een handstrap.

Heb zelf de BlackRapid R-Strap RS-Sports 2 en die bevalt goed.
MvQ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2005 14:15
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Rocker schreefCOLONIk heb de BBCode weer aangezet in je startpost
Yep! En de foto was zichtbaar. Dus ik de overige foto's ook toegevoegd, en joepie, joepie, BBCode staat weer uit.

Rode vlag! (wat dat ook mag zijn...) ;-)

martijn.
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Als het goed is zie je rechts onder elke bericht een paar knopjes, waaronder de volgende: Afbeelding ? Daarmee maak je een melding naar alle mods/admins toe waardoor het sneller onder de aandacht is.
MvQ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2005 14:15
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

geert h schreefCOLONAls het goed is zie je rechts onder elke bericht een paar knopjes, waaronder de volgende: Afbeelding ? Daarmee maak je een melding naar alle mods/admins toe waardoor het sneller onder de aandacht is.
Helaas, die zie ik niet, waarschijnlijk omdat mijn BBCode altijd (grrrr) uit staat??
Rode vlag dus ook op DEZE post, omdat de quote hierboven waarschijnlijk niet gaat werken...

MvG
MvQ
Laatst gewijzigd door 1 op geert h, in totaal 7 keer gewijzigd.
RedenCOLON BBCode aangezet
MvQ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2005 14:15
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Nou Ja, in ieder geval, in de startpost staan nu de plaatjes er bij van de nieuwe producten.

Hieronder nog even een idee van de body-strap, ik voeg hem maar niet in de oorspronkelijke post toe, want dan zijn waarschijnlijk alle plaatjes weer weg...

Afbeelding


Bij interesse, PB of (liever) mail naar accus@300d.nl of eos@aq4u.nl

MvG
MvQ
Laatst gewijzigd door 1 op geert h, in totaal 7 keer gewijzigd.
RedenCOLON BBCode aangezet
MvQ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2005 14:15
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Grr... startpost moeten aanpassen en dus alle plaatjes weer weg.
RODE VLAG!!
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

MvQ schreefCOLONGrr... startpost moeten aanpassen en dus alle plaatjes weer weg.
RODE VLAG!!
Geregeld ;)
MvQ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2005 14:15
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

De spullen komen dinsdag 24-4 binnen.
Er zijn nog wat prijsaanpassingen (naar beneden ;-):

De enkel bodystrap komt op 19,95 incl. brievenbuszending.
De dubbele bodystrap op 27,95 incl. DHL pakketzending.

MvG
MvQ
Samueldw
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2010 13:44

Ik heb de riemstrap van het merk partner, de spiderpro clone, besteld en vandaag binnen gekregen.

Het eerste dat mij opviel was de kwaliteit van het alles. Over het algemeen ben ik slechte kwaliteit gewent van china clones. Ik denk dat de kwaliteit van deze riem en bevestiging niet redelijk maar zelfs goed is. Geen scherpe randen, geen losse onderdelen, goed materiaal, alles samengevat geen half werk. Een goed product kun je zeggen.

In vergelijking met de spider pro heeft dit merk onder de bevestigingsplaat een stukje kurk zitten, waarschijnlijk om schuiven te voorkomen. Hij schuift dan ook niet wanneer de bevestigingsplaat op de camera is bevestigd. Het vastzetten gaat eenvoudig met een bijgeleverd inbussleuteltje. Dit sleuteltje kan worden opgeborgen in de bevestigingsplaat. Door het vijftal schroefgaten waar de kogel in past is het mogelijk de camera op alle gewenste manieren te dragen.

De kogel die in de houder schuift is van staal, evenals een plaatje in de houder waar de kogel op valt, zodat een lange levensduur is gegarandeerd (hoop ik ;) Om de kogel stevig vast te zetten is er een horizontaal gat in het onderste deel van de kogel geboord waar je de inbussleutel in kunt doen. Op die manier kun je een groter moment uitoefenen waardoor de kogel echt vast komt te zitten.
In de houder zit een veersysteem waardoor de kogel er wel in kan zonder extra handelingen maar er niet uit. Bovendien kun je dit systeem ook open zetten zodat de kogel er in en uit kan zonder dat hij vast zit.

De pad zit direct vast aan de riem. Het nadeel hiervan is dat je de riem niet los kunt gebruiken. Het voordeel is echter wel dat je de pad niet kwijt kunt raken en dat deze niet los komt te zitten.

De sluiting van de riem is stevig. Zo stevig dat het lastig kan zijn hem los te maken. Dit is natuurlijk de bedoeling. Je wilt tenslotte niet dat je glas van een paar duizend euro op de grond terecht komt.

Aangezien een review zonder minpunten geen review is (en om aan te tonen dat ik geen aandelen heb :P ) zal ik hierbij dan toch een paar minpunten noemen. Eén van de twee elastiekjes die aan de riem zitten om de band vast te houden (wat niet echt nodig is aangezien het klittenband is) is bij mijn versie niet zo mooi gestikt. Dit is natuurlijk een minimaal puntje. Een ander punt is dat je de camera niet meer zo makkelijk op de tafel kunt leggen i.v.m. de kogel. Dit weet je natuurlijk voordat je hem koopt, maar het is toch jammer.

Al met al is het een zeer degelijk product van goede kwaliteit! Nu maar hopen dat het van het weekend mooi weer wordt.

Wat betreft de service van MvQ, deze was zeer goed te noemen. Snelle verzending en goede communicatie. Zeker een aanrader.
MvQ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2005 14:15
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Nu ook beschikbaar, speciaal voor de puriteinen onder jullie, de ORIGINELE (dat ik dat nog meemaak ;-) handstrap Canon 'E2'.
(http://www.aq4u.nl/catalog/OCWebShop/in ... ct_id=1029" onclick="window.open(this.href);return false;)

EOS-Prijs 21,95 incl. EOS euro.
MvQ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2005 14:15
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

En ik kan nu zelfs mijn eigen posts niet meer aanpassen... klopt dat?
Enekele prijzen in de originele post moeten eigenlijk aangepast worden.. hoe pak ik dat nu aan?

Mvg
MvQ
Gebruikers-avatar
knrd
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 167
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2012 10:54
WoonplaatsCOLON 073

[quote="MvQ"]Nu ook beschikbaar, speciaal voor de puriteinen onder jullie, de ORIGINELE (dat ik dat nog meemaak ;-) handstrap Canon 'E2'.
(http://www.aq4u.nl/catalog/OCWebShop/in ... ct_id=1029" onclick="window.open(this.href);return false;)

EOS-Prijs 21,95 incl. EOS euro.[/quote]

Kun je mij vertellen of deze ook op de 60D past? Zie namelijk wel de 30D en 40D staan maar verder gaat hij niet..
Lijkt mij niet zo'n groot verschil of wel?
MvQ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2005 14:15
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Nee hoor, dat gaat gewoon passen... ik houd gewoon al die nieuwe modellen (;-) niet overal steeds bij...

Van een site van de concullega:
Info
De Canon E2 Hand Strap is ontwikkeld voor het bieden van extra ondersteuning en comfort bij het gebruik van de Canon EOS 60D. Deze hand strap zorgt onder andere voor meer stabiliteit tijdens het opnemen van filmbeelden, de camera is zelfs met één hand bedienen.
O.a. geschikt voor
Canon EOS-1D, EOS-1D Mark II, EOS-1D Mark II N, EOS-1D Mark III, EOS-1D Mark IV, EOS-1Ds, EOS-1Ds Mark II, EOS-1Ds Mark III, EOS 5D, EOS 50D, EOS 60D en andere zelfde formaat EOS D-SLR camera's.
Prijs 29,95+1,95 verzending (kon het niet laten ;-)

MvG
MvQ
Gebruikers-avatar
knrd
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 167
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2012 10:54
WoonplaatsCOLON 073

Top dankje!
Heb je een mail gestuurd ;)
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

martijn
zijn die slings nog beschikbaar?
MvQ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2005 14:15
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Eehm.. alle genoemde artikelen zijn beschikbaar.
Maar de 'slang': 'sling' kan ik niet helemaal plaatsen...
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

ik bedoelde de bodystrap:)
Ik stuur je een pb
Gebruikers-avatar
lastigportret
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2011 10:44
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel
CONTACTCOLON

Bodystrap van de week ontvangen en bevalt prima! voor deze prijs kan je dat niet laten liggen!
Gebruikers-avatar
martmarbus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3626
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 10:20
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

En weer een gelukkige klant

Martijn, bedankt voor de snelle en goede service.
De batterij is binnen en heeft haar vuurdoop al gehad.
Ze ligt in de lader.

Mart
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar