canon als bedrijf nog geloofwaardig????

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
immaculatae
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2005 11:24
WoonplaatsCOLON Nijmegen
CONTACTCOLON

Ik heb via mijn fotografiezaak een 24-105 f4 usm IS lens besteld. Hij gaf aan dat de lens op dit moment niet geleverd kan worden.
Ik via de canon site een vraag daarover gesteld of zij wisten hoelang de levertijd was. Binnen 2 dagen antwoord dat ik contact op moest nemen via een telefoonnummer van canon.
Dat gedaan. Maandag kreeg is als antwoord dat het systeem plat lag en dat ik later moest terugbellen.
Dinsdag hetzelfde verhaal.
Woensdag antwoord dat ik het een maandag nog een keer moest proberen want eerder konden ze niet bij de gegevens.....
Er verscheen een zeker vraagteken in mijn ogen, hoe kan dit???? :shock: :shock: :shock:
EOS 5DmarkII EOS 1,8 50MM 24 - 105 f4 USM IS 70-200 f2,8 IS USM 580EXll batterijgrip BG-E6
Sekonic L-758DR
www.joepfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Friso
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1064
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2005 20:45
WoonplaatsCOLON Voorhout

Ik zou gewoon effe lekker naar Crown bellen. Ik had een tijdje geleden de 24-105 ook in bestelling bij de lokale fotoboer. Na een maand kon die nog niet vertellen wanneer geleverd zou worden. Toen hoorde ik van Crown dattie ze gewoon in voorraad had. Direct de lokale fotoboer gebeld en de bestelling gecancelled. Een dag later had ik m'n lens bij Crown opgehaald :)

Grtjs, Friso
Camera Obscura
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Grote fotozaken hebben de 24-105 F4 inderdaad gewoon op voorraad en meestal ook goedkoper dan de lokale fotoboeren...
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
immaculatae
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2005 11:24
WoonplaatsCOLON Nijmegen
CONTACTCOLON

heb vandaag canon aan de lijn gehad. Het systeem werkte weer en men kon mij vertellen dat in de loop van de volgende week een lading lenzen uit japan in nederland aan komt... en eind april weer. :wink:
EOS 5DmarkII EOS 1,8 50MM 24 - 105 f4 USM IS 70-200 f2,8 IS USM 580EXll batterijgrip BG-E6
Sekonic L-758DR
www.joepfotografie.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar