Turkse band Mogollar - Groene Engel, Oss

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Cyberon
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 756
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2005 23:25
WoonplaatsCOLON Oss - NL

12 februari foto's gemaakt een een Turkse rockband met een gemiddelde leeftijd die hoger lag dan mijn eigen leeftijd. (Kom steeds minder vaak voor helaas...) Ondanks die leeftijd zaten er toch aardig wat rock'n roll in de muzikanten. Grappig was de combinatie van stevige rock, gecombineerd met wat traditionele instrumenten. Helaas was het lichtplan meer afgesteld op de supportact dan op de hoofdact waardoor de muzikanten eigenlijk voortdurend net buiten de lichtspots stonden. Hieronder een selectie:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

Hier staat de rest:
http://www.logo.nl/300D/GE_MOGOLLAR_12022006
Laatst gewijzigd door 1 op Cyberon, in totaal 18 keer gewijzigd.
[size=75]CANON EOS 350D - Sigma 18-50mm, Sigma 55-200mm, Tamron 28-75mm, Canon 50mm II, Speedlite 580 EX[/size]
Gebruikers-avatar
bgitmans
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 754
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2005 11:13
WoonplaatsCOLON Boxtel
CONTACTCOLON

Ziet er zeer strak uit Ron. :D
Kan er verder niet veel meer over zeggen. :D
[url=http://www.bgitmans.nl]www.bgitmans.nl[/url]
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

Die "boom met snaarinstrumenten" is mooi vastgelegd ook !! Is weer eens een mooi detail... goed oog voor zaken ;)

Wat moet je doen om zoals in dit geval, al je foto's numero uno mee te geven overigens ?

Sorry, oog voor detail ?
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Lol at Wheely :) Maar mooi werk hoor. Heb mn Spinvis gedoe af, staat op mijn site. Zal snel wat posten, maar moet nu naar 3 andere bands (Non Divine enzo, hardcore). Maar dat zwart achter die eerste koppen is prachtig, maakt het zo strak, super.
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
Cyberon
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 756
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2005 23:25
WoonplaatsCOLON Oss - NL

Om ze nu allemaal een nummer 1 positie te geven is inderdaad wat overkill :)

Ben blij met je tip Kropot om niet bang te zijn voor wat beweging in stagefoto's. Nummer 4 had ik een half jaar geleden gewoon weggegooid,maar nu kan ik het wel waarderen.

Ik zal je Spinvis foto's eens gaan bekijken.
[size=75]CANON EOS 350D - Sigma 18-50mm, Sigma 55-200mm, Tamron 28-75mm, Canon 50mm II, Speedlite 580 EX[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar