Paddo's uit boom

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Marius
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2004 16:00
WoonplaatsCOLON Gemeente Elburg, Doornspijk

Rene Br.

Marius,
Deze is al veel beter dan je voorgaande serie..................heb je die van mij ook al bekeken ? ook onder deze topic (03-10-2004)
ik hoor het wel.
Wie stond er in de boom :?: :lol:
Marius
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2004 16:00
WoonplaatsCOLON Gemeente Elburg, Doornspijk

Is beter....

Wat kan ik er nog meer aan veranderen om het goed te krijgen?
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Hmmz, iets meer diepte, bv van onder langs de boom opschieten, dan de stam laten doorlopen met lucht en takken achtergrond. Dit is wel erg direct, tis boom met stoelen en dan de oneindige vlakte van het ver weg gevoel. Mooi is dan om de stoelen op een snijpunt der derde te manoevreren.

tis maar een idee, tis vrij rug intensief en met natte knieen werk, stoelen schieten.
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
widida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2004 22:30
WoonplaatsCOLON Rijssen
CONTACTCOLON

Wie stond er in de boom :?: :lol:

Dat je zulke dingen erin ziet....oeps :oops: Nu zie ik het ook....!! :lol:
Rebel+kitlens en een Tamron 70-300 LD makro 1:2 en 50mm f1.8 voor reversed !!..Sunpak powerzoom 40x motto "1 foto zegt meer dan 1000 woorden" www.widida.nl
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Probeer iets meer afstand te nemen en dan de paddo's op 1/3 van de onderkant neer te zetten. Wel goed dat je nu de paddo's al naar links hebt gezet. Dat maakt het in ieder geval iets spannender. Je komt al in de buurt van de Gulden Snede (even googlen als je niet weet wat ik bedoel).

Fototechnisch is het dus beter. Het onderwerp spreekt mij verder - ondanks dat ik docent biologie ben - niet aan. Ik mis er nog wat in. Maar het gaat dus de goede kant op. Realiseer je dat het veel oefenen is en dat er ook bij mij slechts 10% zo gaat als ik het wil. Alleen daarvan post ik nog geen 10%, dus ik plaats nog minder dan 1% van wat ik fotografeer. Ik denk dat je bij het posten van foto's zo kritisch mag zijn.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar