Rotterdam - Gesprongen Stadsverwarmingsbuis- Foto's bij ANP.

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
PeetPlafond

Nog even naar Talens Rotterdam geweest om wat zaken mbt de aanschaf van mijn 1D te regelen... stuit ik op afzettingen brandweer en overige hulpdiensten.... dus de 1D maar direct ingezet!

1. Bleek te gaan om een gesprongen buis van de stadsverwarming

Afbeelding

2. Als je geen perskaart hebt, koop dan een 1D ... mag je zo achter de afzetting ;)

Afbeelding

3.

Afbeelding

4. Redlijk grote buis zo te zien, het water stroooomde overal naartoe en via het riool kwam het straten verder weer omhoog

Afbeelding

5.

Afbeelding

6. Het water was zo heet dat enkele mensen die overvallen werden door het water brandwonden aan de voeten overhielden en in het ziekenhuis behandeld moesten worden.
De belangstelling deed hem kennelijk wel goed!

Afbeelding

7. Plaats des onheils

Afbeelding

8. De winkeliers bekijken eea vanachter de reeds gesloten rolluiken.

Afbeelding

9. Puin spoelde met een flinke kracht uit het gat een bleef achter op het voetgangersgebied... Het water liep echter nu via het riool etc. naar de Coolsingel

Afbeelding

10. Het leverde ook nog mooie plaatjes op.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op PeetPlafond, in totaal 25 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Cvdijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2896
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2005 17:34
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

Ik had al zoiets gelezen in de krant. Deze foto's maken het verhaal mooi af. Man wat een prachtige platen van een vervelende gebeurtenis. Hoedje af Peet!
<A href="http://67.15.245.8/~prostudi/shop/product_info.php?cPath=49&products_id=113&osCsid=c6f9606da45264fed9a4f5bbde40eb6e">Workshops modelfotografie</A>
<A href="http://www.prostudio.nl">Prostudio.nl - Linkstar en Falcon Eyes Studio Artikelen!</A>
Gebruikers-avatar
Brian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 789
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2005 10:06
WoonplaatsCOLON Maas & Waal
CONTACTCOLON

Je zal maar een 1D kopen en onderweg naar huis bedenken wat je uit wil proberen. Kom je zoiets tegen. Kan niet anders zeggen dan een schitterend beeldverslag van een zeldzame gebeurtenis. Mooi vastgelegd.
Canon 40D / Canon 50mm f1.8 / Tokina AT-X 12-24mm f4 / Canon 24-105 f4.0L IS USM / Sigma 70-200mm f2.8 EX APO DG MACRO HSM / Canon 430 EX
PeetPlafond

Cvdijk schreefCOLONIk had al zoiets gelezen in de krant. Deze foto's maken het verhaal mooi af. Man wat een prachtige platen van een vervelende gebeurtenis. Hoedje af Peet!
Al in de krant ?? Is net gebeurd .. dacht een uur of 11 vanmorgen.

edit.. avond editie?
Gebruikers-avatar
Cvdijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2896
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2005 17:34
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

nu.nl is mijn krant, sorry :wink:
<A href="http://67.15.245.8/~prostudi/shop/product_info.php?cPath=49&products_id=113&osCsid=c6f9606da45264fed9a4f5bbde40eb6e">Workshops modelfotografie</A>
<A href="http://www.prostudio.nl">Prostudio.nl - Linkstar en Falcon Eyes Studio Artikelen!</A>
Gebruikers-avatar
martmarbus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3626
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 10:20
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

Peet
Waar draag jij het kaartje PRESS
Je zou zo bij de krant kunnen
Mooie shots, die het kranten verhaal helemaal afmaken.
Mart
RAW rules the world!

[size=6] 5D Mark III,diverse glassoorten in diverse kokers, wat leuntoestellen, nylonzak om alles in mee te slepen[/size]
PeetPlafond

martmarbus schreefCOLONPeet
Waar draag jij het kaartje PRESS
Je zou zo bij de krant kunnen
Mooie shots, die het kranten verhaal helemaal afmaken.
Mart
Nou... da's wel leuk om te vermelden. Mensen werden teruggestuurd... maar met de 1D met 17-40 erop ben ik gewoon over de afzetting heengestapt en mocht zo doorlopen... men dacht inderdaad dat ik van de pers was... ik kwam expres al op een holletje aanlopen..alsof ik snel bij wilde zijn..dus die perskaart heb je helemaal niet nodig :wink:
Jacco Rens
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2005 08:13
CONTACTCOLON

Peet, Proficiat!

Het zijn prachtige platen, vooral de eerste vind ik erg mooi.

- jacco
Jacco Rens
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2005 08:13
CONTACTCOLON

Nog geen dag oud, die camera, en al zo goed gebruikt meteen!

Leuk om meteen op nu.nl en rijnmond.nl te staan.

- jacco
Gebruikers-avatar
ErikL
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 657
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2005 17:02
WoonplaatsCOLON Gemert - N.Br. - The Netherlands

Mooie platen hoor!! Lekker scherp vooral.

Idd leuk om te lezen dat je helemaal geen perskaart nodig hebt :wink:

ErikL
[size=75]Canon EOS 350D | BG-E3 | EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 II | EF 50mm F1.8 mkII | EF 55-200mm F4.5-5.6 II USM | EF 100-400 f/4.5-5.6 [color=red]L[/color] IS USM |Filters: UV + Circ. Polarisatie | Speedlite 430EX + Omnibounce | SanDisk Ultra II 1Gb CF | SanDisk 256 Mb CF | Luxon Pro10 tripod | Vanguard VGT-4 Monopod | Lowepro Computrekker Plus AW[/size]
vincit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 936
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2004 09:30
WoonplaatsCOLON Limb. België

De juiste (?) man op de juiste plaats op het juiste momeny met de juiste camera met de juiste lens en met de juiste .... ?
Goed gedaan Peet !
Gebruikers-avatar
bsidez
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 190
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2005 21:11
CONTACTCOLON

gave foto's Peetplafond, juiste moment juiste tijdstip, heel goed vastgelegd , ze kunnen zo de krant in...
visit #urbex @ irc.tweakers.net :: http://flickr.com/photos/bsidez
Cyberon
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 756
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2005 23:25
WoonplaatsCOLON Oss - NL

Mooie foto's PeetPlafond. Ik zag in de krant van Cor van Dijk zelfs een foto van jou staan!! (nu.nl)

Niet gaan zeuren over roestige contacpuntjes op de D1 he :wink:
[size=75]CANON EOS 350D - Sigma 18-50mm, Sigma 55-200mm, Tamron 28-75mm, Canon 50mm II, Speedlite 580 EX[/size]
PeetPlafond

Cyberon schreefCOLONMooie foto's PeetPlafond. Ik zag in de krant van Cor van Dijk zelfs een foto van jou staan!! (nu.nl)

Niet gaan zeuren over roestige contacpuntjes op de D1 he :wink:
Ja dat klopt... had ik inmiddels gezien...

Op Rijnmond.nl (frontpage) 1 foto de rest bij "lees verder" 5 foto's dacht ik
en op NU.nl

Zie de links hierboven... Wel leuk hoor.
Cyberon
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 756
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2005 23:25
WoonplaatsCOLON Oss - NL

Je kunt ze bij nu.nl ook insturen voor foto van de maand. Nummer 4 vind ik overigens de mooiste qua compo. Die met de brandweermannen (z/w) kan zo op de cover van een krant.
[size=75]CANON EOS 350D - Sigma 18-50mm, Sigma 55-200mm, Tamron 28-75mm, Canon 50mm II, Speedlite 580 EX[/size]
PeetPlafond

Normaal gesproken doe ik dat niet... meestal ben ik aan het werk dus geen tijd... nu heb ik er drie opgestuurd. (waaronder 4) Niet de brandweer mannen.
martinphi
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 158
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Uniek! Goed gereageerd joh, ook hardstikke goed dat Nu.nl die foto's van jou gebruikt heeft. We zijn trots op je :D Die nummer 10 is ook zeker een wereldplaat, sfeermakend.
Martin
Wat moet ik hier nu weer voor wijze woorden zetten????
[size=75] EOS 350D Canon EF 50mm 1.8 II Tamron 70 -300 mm [/size]
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Geen internet gezien vandaag, maar zag net op het 8 uur journaal een item hierover. Gaaf dat je er (zulke mooie!) platen van geschoten hebt! En helemaal leuk als ze nog gebruikt worden ook op nieuwssites.
10 is inderdaad een uitschieter, hoewel 2 er ook mag wezen wat mij betreft!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Jos Images
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2005 14:55

Mooie platen Peet.
Hoe is het met je schoenzolen :lol:
Wordt mij met mijn 20D ook vaak gevraagd of ik van de krant ben.
Met een beetje lef heb je geen perskaart nodig. Dat blijkt maar weer.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar