Rock & Roll Tour met o.a. peter pan speedrock

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
WillyZ

bij de eerste 3 best was het aardig rustig maar bij de laatstemet peter pan speedrock jeetje niet normaal dikke pit haha en mensen die aan het crowdsurfen waren .
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding
5
Afbeelding
6
Afbeelding
7
Afbeelding
8
Afbeelding
9
Afbeelding
10
Afbeelding
11
Afbeelding
12
Afbeelding

Reactie's zijn welkom
Gebruikers-avatar
@ssie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2246
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2004 18:15

Wat een super foto's zeg!! Vooral die eerste met die rook: Prachtig :-)
WillyZ

[censored] nog 1 vergeten

O ja vergeten te zeggen maar Ik heb me telelens ook bij sommige pics gebruikt hehe was btje gevaarlijk om nou vooraan te staan.

Heb eigenlijks al me lensen gebruikt

Afbeelding
Cyberon
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 756
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2005 23:25
WoonplaatsCOLON Oss - NL

Heej Talitha,

Het valt me op dat jij vaak bandjes fotografeert die dan een paar dagen/weken later hier in Oss staan. Nu ook weer met Peter Pan. Ik vind je serie weer top met een extra dikke duim voor nummer 3. Erg mooie compo vind ik dat en mooi in zwart/wit!!
[size=75]CANON EOS 350D - Sigma 18-50mm, Sigma 55-200mm, Tamron 28-75mm, Canon 50mm II, Speedlite 580 EX[/size]
WillyZ

Dankje kan best zijn meerdere zalen met de zelfde agenda als het bolwerk
Bartje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 677
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2004 00:49
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Die van die vrouw van The Fifty Foot combo is cool!
Gave band ook!
[size=75]30D - BG-E2 Grip - EF-S 18-55 - EF 70-200/2.8 L - EF 28/2.8 - EF 50/1.8 - AF 28-75/2.8 - Peleng 8/3.5 8A
Canon 580EX II[/size]
[url=http://www.bartnotermans.com]bartnotermans.com[/url]
Bartjebart
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2113
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2005 15:13
WoonplaatsCOLON Coevorden
CONTACTCOLON

:shock:

weer eens gave foto's.
[url]http://www.bartgrendelman.nl[/url]
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Ik vraag me af.... :?:
Hoe het komt.... :?
Dat als ik Talitha haar concertfotos ZIE.. :shock:
Ik steeds MIJN VINGERS IN MIJN OREN PROP... :!: :x

Geweldige serie weer dus!!

Groet
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
arnoy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 472
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2005 08:08
WoonplaatsCOLON Kerkrade

Mooi Talitha, je (concert)foto's worden alsmaar beter!
Canon 40D > EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM > EF 50mm f/1.8 II > Canon IXUS 50
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Chille foto's hoor ;-) Of zijn ze vet? In ieder geval profi kwaliteit!

Foto 2 is echt goed. Mooie hoek en juiste moment. Foto 1 is ook erg mooi...
Gebruikers-avatar
Drrrrkkk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2005 13:24
CONTACTCOLON

ErikDignum schreefCOLONIk vraag me af.... :?:
Hoe het komt.... :?
Dat als ik Talitha haar concertfotos ZIE.. :shock:
Ik steeds MIJN VINGERS IN MIJN OREN PROP... :!: :x
Haha, ja zij móet wel een lens met IS gebruiken, anders heb je door de decibellen steeds bewegingsonscherpte! :wink:
[-despite all my rage i am still just a rat in a cage-]
Cyberon
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 756
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2005 23:25
WoonplaatsCOLON Oss - NL

Drrrrkkk schreefCOLON
ErikDignum schreefCOLONIk vraag me af.... :?:
Hoe het komt.... :?
Dat als ik Talitha haar concertfotos ZIE.. :shock:
Ik steeds MIJN VINGERS IN MIJN OREN PROP... :!: :x
Haha, ja zij móet wel een lens met IS gebruiken, anders heb je door de decibellen steeds bewegingsonscherpte! :wink:
Ik mag toch hopen dat Thalita zich wel een paar passende oordoppen heeft laten aanmeten. Ik bezoek geen concert zonder die dingen in mijn oren. Het is de eerste paar keer even wennen, daarna merk je het niet meer. Heerlijk om thuis te komen van een concert zonder oorsuizingen en een koppijn die tot de volgende ochtend blijft bonken. Je hebt maar 1 paar oren en voor de prijs van een 50mm 1:8 lens heb je een goede, op maat gemaakte gehoorbescherming.
[size=75]CANON EOS 350D - Sigma 18-50mm, Sigma 55-200mm, Tamron 28-75mm, Canon 50mm II, Speedlite 580 EX[/size]
Gebruikers-avatar
bgitmans
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 754
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2005 11:13
WoonplaatsCOLON Boxtel
CONTACTCOLON

Ben even wezen informeren maar voor het bedrag van 1 set gehoorbeschermers heb je 2 50mm 1.8 objectiven.
(niet dat dat een reden is om er geen te halen want je hebt maar een paar oren en zo'n 50 mm kun je snel bij kopen)

De gehoorbescherming wordt dan wel op maat aangemeten en je krijgt dus geen gele pluggen in je oren. Loop je in ieder geval niet voor paal!!
[url=http://www.bgitmans.nl]www.bgitmans.nl[/url]
Cyberon
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 756
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2005 23:25
WoonplaatsCOLON Oss - NL

Ben even wezen informeren maar voor het bedrag van 1 set gehoorbeschermers heb je 2 50mm 1.8 objectiven.
Dan ben je echt op een te duur adres geweest Bernie. Ik heb vorige week een nieuwe offerte aangevraagd. Het hangt er een beetje vanaf welke filtering je er in wilt hebben, maar onder de 90 euro koop je prima gehoorbescherming voor fotografen, op maat gemaakt. Het wordt een ander verhaal als je gehoorbescherming neemt voor muzikanten. Daar zit behoorlijk verschil in. Die worden namelijk over het hele bereik teruggefilterd omdat voor een muzikant klankleur etc van belang is. Die filtertechnieken maken de oordoppen duurder. Ik kan je wel het adres geven. Stuur maar een PM als je interesse hebt. (Anders raken we hier teveel off topic).
[size=75]CANON EOS 350D - Sigma 18-50mm, Sigma 55-200mm, Tamron 28-75mm, Canon 50mm II, Speedlite 580 EX[/size]
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

2 van die gele oorproppies... € 1,20
Cyberon
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 756
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2005 23:25
WoonplaatsCOLON Oss - NL

Werkt prima Ed gele doppen, maar het voordeel van de doppen die ik heb is dat je in principe alles 'gewoon' blijft horen, maar dan zonder dat het schade aanbrengt. Het gekke is ook dat je in een ruimte met veel omgevingslawaai veel beter hoort dan mensen zonder gehoorbescherming. Vaak hoor ik gewoon wat er achter me wordt gezegd en op het moment dat je dan even de gehoorbescherming uitdoet, om even de live sfeer echt mee te pikken, hoor je alleen nog de herrie van de band. Omdat je jezelf ook beter hoort praten met die oordoppen in (maar dat voordeel heb je ook met die gele pluggen die jij bedoelt) ga je zelf minder hard gaat praten/schreeuwen hetgeen ook weer bevorderlijk is voor je stembanden ;)
[size=75]CANON EOS 350D - Sigma 18-50mm, Sigma 55-200mm, Tamron 28-75mm, Canon 50mm II, Speedlite 580 EX[/size]
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Dan zou je ook eens in de schietsportwinkels kunnen kijken. Ik kan me herinneren dat ik daarvoor doppies had (ergonomisch gevormd) met de eigenschappen die jij noemt. Toentertijd onder de dertig GULDEN
Cyberon
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 756
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2005 23:25
WoonplaatsCOLON Oss - NL

Ook dat klopt Ed. Maar de doppen waarover Bernie en ik spreken zijn de persoonlijk op maar gemaakte gehoorbeschermers. Daarbij wordt eerst een afdruk van de beide gehoorgangen gemaakt en vervolgens wordt er een geluidsfilter naar keuze (en budget) ingemonteerd. Vergelijkbaar met de zogenaamde in-ear systemen die zangers etc gebruiken. Dat zit net iets comfortabeler dan de kant en klare systemen. Ik heb vandaag de generale repetitie van een nieuwe show gefotografeerd in een theater en de hele dag de oorpluggen in gehad. Toen ik om half zes vanavond klaar was deed ik ze uit en je gaat gewoon door alsof je ze niet hebt in gehad. Het zit zo natuurlijk dat ik ze na een avondje schieten wel eens vergeten ben uit te doen.
[size=75]CANON EOS 350D - Sigma 18-50mm, Sigma 55-200mm, Tamron 28-75mm, Canon 50mm II, Speedlite 580 EX[/size]
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Tis maar wat je er voor over hebt ;-)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar