Stage Opdracht

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
WillyZ

Ik loop nu sinds een week stage bij een Surf, Kite , Snowboard winkel stage en heb al een paar leuke opdrachten gehad wat temaken had met fotografie .
Ik mocht foto´s van de verbouwing maken en op hun site zetten ,
En vandaag mocht ik van verschillende dingen van hun verkopen foto´s maken en op de site zetten.
En Ik mocht ook een keer mee met kitesurfen van die lui die er werken dus het word ff sparen voor een telelens :wink: .

Hier zijn een aantal foto´s van vanmiddag :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bartjebart
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2113
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2005 15:13
WoonplaatsCOLON Coevorden
CONTACTCOLON

productfotografie is niet helemaal mijn tak van sport, maar het ziet er volgens mij wel goed uit. Scherptediepte lijkt me prima in orde en de witbalans is volgens mij ook goed. Ook goede composities.
[url]http://www.bartgrendelman.nl[/url]
WillyZ

Naja eerlijk gezegt is dit mijn eerst keer dat ik zoiets doe mja ik vind ze zelf ook wel aardig gelukt :)
sup-man
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 872
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2005 10:44

ziet er goed en helder uit, alleen bij de laatste de reflectie van jezelf, ik zou de bril iets anders leggen en een neutrale achtergrond zodat tie niks weerkaatst (oke het kan ook je handelsmerk worden, dat je een stukje van jezelf terug laat komen)
greetings stephan
WillyZ

Was nog 1 foto vergeten :

Afbeelding
vincit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 936
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2004 09:30
WoonplaatsCOLON Limb. België

Hééél netjes gedaan.
Vooral de uurwerken. Ik denk dat je meer van dit soort werk zal krijgen.
Gebruikers-avatar
dbode
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3247
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005 21:49
WoonplaatsCOLON Gem. Utrechtse Heuvelrug

Netjes gedaan, mooie opnamen.

Wat heb je als achtergrond gebruikt, en welke belichting?
Groet,
Dirk-Jan

Fototas met standaard 13 kilo staal, magnesium, glas, kunststof, etc....
WillyZ

Ik heb een groot vel fotopapier bij de bruna gehaald en heb me interne flitser gebruikt meer niet

Behalve bij de skibrillen daar heb ik geen flits gebruikt
Gebruikers-avatar
catchthemoment.nl
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 983
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2005 15:22
WoonplaatsCOLON Zaandijk
CONTACTCOLON

Zo weinig middelen en dan zo'n mooi resultaat behalen. Petje af hoor
Groetjes Marcel
www.catchthemoment.nl
WillyZ

Dankje :) ik denk dat ik wat meer van die vellen ga inslaan this maar een euro per vel en vet veel kleuren
Gebruikers-avatar
dbode
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3247
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005 21:49
WoonplaatsCOLON Gem. Utrechtse Heuvelrug

Talitha schreefCOLONDankje :) ik denk dat ik wat meer van die vellen ga inslaan this maar een euro per vel en vet veel kleuren
Dat is inderdaad een mooie en goedkope oplossing.
Groet,
Dirk-Jan

Fototas met standaard 13 kilo staal, magnesium, glas, kunststof, etc....
Marten_PA2MZ
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 569
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2005 09:55
WoonplaatsCOLON Amersfoort
CONTACTCOLON

Ziet er egt goed uit!

(btw ik heb ook wel eens zoiets gedaan met bureaulampjes en witte vellen papier... Maar dit ziet er beter uit dan bij mij... Mijn petje af!

Mart
"Ik neem mijn beelden heel letterlijk, Edelachtbare, maar nooit serieus"

[size=75]
Mede mogelijk gemaakt door: Een EOS 350D | BG-E3 | en een lensje van 50mm F1.8 + EF-s 18-55 + EF 70-200 F2.8 [color=red]L[/color] USM [b][url=http://www.zoetbrood.net]Mijn website[/url][/b][/size]
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Mooie foto's. Zeker voor een eerste keer. Toch een klein puntje van kritiek wat betreft de eerste foto: die prijskaartjes. Vind ik een minpuntje.
WillyZ

Dat vond ik zelf ook maar ik mocht ze er helaas niet afhalen mja
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Talitha schreefCOLONDat vond ik zelf ook maar ik mocht ze er helaas niet afhalen mja
Daar was ik al bang voor. Jammer maar helaas.
edwinm
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 194
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2005 23:42
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Ben het eens met de kritiek op de prijslabeltjes (kinderachtig van ze dat je ze niet mog verwijderen; hoeveel moeite is het nu om ze opnieuw te maken?) en de spiegeling in de skibril.

De belichting, scherpte en achtergrond zijn goed gelukt (de belichting is gewoon de winkelverlichting?).

Het mes had misschien iets stoerder gekunt, bijvoorbeeld rechtop met de punt van het mes in een stuk hout (tafelblad?). Het lemmet ziet er overigens een beetje vies uit.

Oh ja: in brochures enzo worden dit soort producten altijd gedragen. (Door stoere jongens en meisjes). Misschien een idee voor de volgende keer? :)
[size=75]EOS 350D, Grip, EF 24-105 f/4 L IS USM, EF 70-200 f/4 L USM, EF 50mm f/1.8 II. Sigma 50mm f/2.8 DG EX Macro, Tamron 17-50mm f/2.8, Peleng 8mm, 430EX Flitser[/size]
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

mooi hoor. ook niet echt m'n ding, maar ze kunnen zeker op de site. die brillen, waar je jezelf in ziet is grappig
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
Faeton
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2005 14:23
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Alleen met de invulflits? Erg knap hoor. Ik vind het prima packshots, kunnen zo in de catalogus. Daar heeft die klant een mooi mazzeltje aan gehad!

Waar komt het 'ambient' licht vandaan? Gewoon daglicht?
[size=75]EOS 350D, Canon EF-S 17-55 IS USM, Canon EF 80-200 f/4.5-5.6, Canon EF 50 f/1.8, Speedlite 430 EX, Manfrotto driepoot, filters. 2 x Mac G5, Wacom Intuos.[/size]
WillyZ

nee van de lampen die in de winkel hangen
PeetPlafond

Over het algemeen nx mis mee... mja prijskaartjes... niet zo heel erg. Maar ik zou er wel voor zorgen dat je jezelf niet meefotografeert in een productshoot... Ik zat eigenlijk te denken aan een poster met besneeuwde bergen ervoor hangen en die goed belichten zodat DIE in je bril reflecteerd...

hmm of ff naar Zwitserland voor een shoot 8)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar