U2 16 juli 2005, EOS 350D+Tamron 18-200mm, 6.3 op 200 mm

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_TOPIC_LOCKED
rbn
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2005 13:02
CONTACTCOLON

Canon 10D + 350D + Canon 28-300 IS L + 18-200 Tamron + Canon 50mm 1.8 + Canon 35-105 + Canon 550 EX+Canon 580 EX
Gebruikers-avatar
iZ
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 289
GeregistreerdCOLON 28 Jul 2005 09:35
WoonplaatsCOLON Assen
CONTACTCOLON

Mooie plaat, helaas niet scherp.

Deze foto hoort onder de topic Showbiz
Raphaël

flickr | facebook | twitter | 40D Grip | EF 17-40/4.0 | AF SP 28-75/2.8 | EF 50/1.4 | EF 85/1.8 | 550EX | Lowepro Fastpack 250 | Strobesh*t
rbn
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2005 13:02
CONTACTCOLON

daar krijg ik geen reacties, dus ik dacht dan maar ook hier posten
Canon 10D + 350D + Canon 28-300 IS L + 18-200 Tamron + Canon 50mm 1.8 + Canon 35-105 + Canon 550 EX+Canon 580 EX
Gebruikers-avatar
Friso
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1064
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2005 20:45
WoonplaatsCOLON Voorhout

rbn schreefCOLONdaar krijg ik geen reacties, dus ik dacht dan maar ook hier posten
Daar had je na een kwartier al een reactie!!!
Veel mensen zouden dat maar wat graag willen! Pure forumvervuiling is dit!
Camera Obscura
Attic
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 173
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2005 10:46

rbn schreefCOLONdaar krijg ik geen reacties, dus ik dacht dan maar ook hier posten
Blijkbaar zijn je verwachtingen erg hoog gespannen. Houd er rekening mee dat een hoop mensen gewoon aan het werk zijn, en dus geen tijd hebben om te reageren. Daarnaast is het aantal echt actieve leden hier ook niet enorm groot (d.w.z. de mensen die reageren op postst) en tenslotte (als ik heel eerlijk ben) nodig je met je post ook niet echt uit tot reactie: je post een foto, zonder verdere tekst, zonder dat je even iets verteld over de foto o.i.d. Dan voelen mensen zich ook niet echt geroepen tot het geven van een reactie.

Edit: Overigens heb je wel een reactie gehad, en zelfs heel snel al! Gewoon even de tijd gunnen dus!

Tenslotte vind ik de foto jammer genoeg ook niet super. De houding is wel gaaf en het feit dat de drummer en zanger erop staan, maar helaas is de foto wat wazig en het volgens mij ontbreekt het wat aan contrast (zwart is niet echt mooi zwart, maar grijs).

Toegegeven: de Tamron is wat dat betreft ook niet de perfecte lens, doordat deze op 200mm niet super-lichtsterk is. Met bv. de 70-200/f2.8 van Canon was dit waarschijnlijk een andere foto geworden. Maar ja, die lens is ook een stuk duurder! :)

Groet,
Mark
Klaas
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3420
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2004 13:36
WoonplaatsCOLON Nunspeet
CONTACTCOLON

Dubbelposten is niet toegestaan op dit forum. Het forum is al groot genoeg met enkele postings.
Duidelijke showbiz foto's (of foto's die in een andere rubriek passen dan algemeen/ anders) mogen trouwens sowieso niet in Algemeen/Anders worden geplaatst tenzij ze in een serie zitten die heel erg breed van onderwerp is en daarom niet in een van de andere rubrieken past.

Daarnaast moet je echt wat meer geduld hebben.

Vandaar gaat dit topic op slot
Groetjes, Klaas Lingbeek- van Kranen
[size=75] [url]http://www.digitalrebel.nl[/url] - [url=http://www.digitalrebel.nl/equipment.html]Equipment(klik meer info)[/url] - [url=http://www.istockphoto.com/lingbeek]IStockPhoto Portfolio[/url] [/size]
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar