3 jaar fckn wckd*

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Spike
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 874
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Afgelopen zaterdag heb ik foto's gemaakt bij de 3de verjaardag van de fckn wckd* (drum & bass) crew in 013 te Tilburg.

Deze zes foto's wilde ik graag met jullie delen en ben dan ook weer benieuwd naar reakties.

1. Tijdens de stage opbouw
Afbeelding

2. John Doe (fckn wckd*, counter intelligence, NL)
Afbeelding

3. TEK (fckn wckd*, NL)
Afbeelding

4. D-BRIDGE (Bad Company, Exit Recordings, UK)
Afbeelding

5. Nogmaals D-BRIDGE, helemaal in zijn flow
Afbeelding

6. SENSES (Bassbin, Inperspective, SCO)
Afbeelding

Nog een paar foto's staan op mijn website. De rest is voor de crew exclusive.
[size=75]AMATEURS worry about equipment. PROFESSIONALS worry about money. MASTERS worry about light.[/size]
Gebruikers-avatar
arnoy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 472
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2005 08:08
WoonplaatsCOLON Kerkrade

De foto's zijn goed scherp, technisch in orde, maar ik mis wel de sfeer. Het licht is tamelijk hard en d'r is geen enkele emotie op de gezichten te zien. Dat is wel jammer. De eerste foto vind ik wel mooi.
Canon 40D > EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM > EF 50mm f/1.8 II > Canon IXUS 50
Gebruikers-avatar
Spike
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 874
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

De foto's zijn goed scherp, technisch in orde
Dank je 8)
maar ik mis wel de sfeer
Publieks foto's zijn 9 van de 10 mislukt. Op f2.8 ISO1600 zijn deze nog bijna volledig zwart. Het licht op drum&bass feestjes is heel erg slecht. Hier kun je een redelijk gelukte foto zien van de sfeer. Vind dit net te donker om als echt goede foto door te gaan, vandaar dat ik deze niet gepost heb.
Het licht is tamelijk hard en d'r is geen enkele emotie op de gezichten te zien.
De dj's kijken geconcentreerd, dit lees ik toch zeker af op de gezichten. Misschien komt dit omdat ik op het feest aanwezig was.
[size=75]AMATEURS worry about equipment. PROFESSIONALS worry about money. MASTERS worry about light.[/size]
thefly
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2005 22:24

Ik vind die te donkere foto juist weer leuk .... vooral omdat fckn wckd* er staat en er gaat iemand los gaat in het publiek, ja er is wat ruis te zien op die foto maar vind hem toch wel goed.

De andere zijn inderdaad technisch OKE maar de sfeer valt er niet uit op te maken zoals al opgemerkt werd. 1 vind ik dan toch wel de leukste uit de serie.

Maar hoe was het feestje ???? werd er nog een beetje gescheurd met de bassen ...???
Robert
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 21:08
WoonplaatsCOLON Zeeland

Mooie foto's. Ik kan me inderdaad ook vinden in de mening van Arnoy.
Tja, in een ideale wereld zou je natuurlijk een paar mooie gekleurde lampen erop hebben, waardoor je mooi het publiek als achtergrond van de artiest zou kunnen fotograferen.... Maar dat hebben we helaas niet in de hand, hè? :wink:
Hier kun je een redelijk gelukte foto zien van de sfeer
Deze vind ik dan zeker wel in de serie passen omdat deze, hoewel je zelf de foto minder vindt, de rest van de foto's mee trekt in de sfeer.
Gebruikers-avatar
Spike
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 874
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

thefly schreefCOLONMaar hoe was het feestje ???? werd er nog een beetje gescheurd met de bassen ...???
Lekker gerammeld ja. 8)

Ik zal nogmaals door alle eerder mislukt bestempelde foto's lopen. Ik deel wel de mening dat de iets té donkere foto's de andere meenemen in de sfeer. Deze staat ook nog op de website, beter voor de sfeer?
[size=75]AMATEURS worry about equipment. PROFESSIONALS worry about money. MASTERS worry about light.[/size]
RiniB
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1295
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2004 08:46
WoonplaatsCOLON Arnhem

Kun je de foto`s niet wat lichter maken dan? Ik vind de laatste foto die je liet zien al best wel goed, misschien heel ietsje lichter maar. Dan blijft de sfeer behouden, en is het gewoon een goede plaat.

Ben benieuwd....

Reinier
Rugzak vol met apparatuur.....
Gebruikers-avatar
Spike
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 874
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Heb ik geprobeerd maar dan krijg ik heel veel ruis (ISO 1600) en een witte waas over de foto. Ondanks de vele artikelen over concert fotografie die ik heb gelezen blijft het moeilijk. Zeker in lichtomstandigheden zoals deze. Ik ben al lang blij dat er positieve punten in de reaktie's staan 8)
[size=75]AMATEURS worry about equipment. PROFESSIONALS worry about money. MASTERS worry about light.[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar