KT Tunstall

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
JefPober
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2005 12:31

Graag wat (opbouwende :)) kritiek ...

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=23778[/img]
Canon 350D + EF-50mm f/1.8, 1/80s, f/1.8, ISO 400, AV


[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=23777[/img]
Canon 350D + EF-50mm f/1.8, 1/400s, f/1.8, ISO 400, AV
Nathan
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2005 12:22
WoonplaatsCOLON Leiden

Hey, zo te zien aan die foto's stond ik praktisch naast je. Derhalve ben ik me ook meer dan bewust van de uitermate beroerde lichtomstandigheden om goede foto's in te maken. Gezien het resultaat ben je daar nog redelijk goed in geslaagd. Plaat twee spreekt me het meest aan gezien het contrast tussen de voor-en achtergrond die voor mij dan weer symbool staat tussen het toch wel grote verschil tussen mevrouw Tunstall zelf en haar begeleidingsband bestaande uit panfluitisten die waren weggeplukt van Hoog-Catherijne.

Waarom heb je eigenlijk voor een zwart/wit conversie gekozen? Misschien omdat een kleurenversie veel te verzadigd was door de overvloed aan dat vervloekte rode licht dat er dan weer wel voldoende was.
Camera, twee linker handen, slecht humeur.
JefPober
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2005 12:31

Aan je locatie te zien denk ik dat jij ze in Nederland hebt gezien, en ik in België (de AB) :)

Foto 2 was normaal voor de prullenbak door de lelijke lichtkleuren (half haar gezicht zag draakgroen). Ik was zo tevreden van het resultaat daarvan dat ik ze maar allemaal in z/w heb gedaan. Hier staat de rest van de set: http://www.flickr.com/photos/jefpober/sets/925648/ .
Robert
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 21:08
WoonplaatsCOLON Zeeland

Mooie foto's. Iets ruimer had ik ze denk ik mooier gevonden, maar als je met je 50mm schiet en je kan niet rondlopen ben je klaar, hè?
Nathan
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2005 12:22
WoonplaatsCOLON Leiden

Ik heb ze ook in de AB Box gezien. Voordeel van een vriendin die in Brussel studeert. Dat ik haar daarnaast ook in Amsterdam heb gezien en in de veronderstelling was dat de foto's van die locatie zijn mag de pret niet echt drukken. Het licht is overal even beroerd.
Camera, twee linker handen, slecht humeur.
Gebruikers-avatar
arnoy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 472
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2005 08:08
WoonplaatsCOLON Kerkrade

Ze zijn wel lekker scherp. Jammer van de kleuren...
Canon 40D > EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM > EF 50mm f/1.8 II > Canon IXUS 50
Gebruikers-avatar
Spike
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 874
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Mooi gelukt voor slechte lichtomstandigheden als ik dat goed heb begrepen. Op foto 1 zou ik alleen de tweede microfoon standaard eruit halen met bijv. Adobe Photoshop. Dat maakt de foto net wat meer af.
[size=75]AMATEURS worry about equipment. PROFESSIONALS worry about money. MASTERS worry about light.[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar