De Canon-camera maakt geen verbinding met mijn computer

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
EfrenRath
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2022 12:43

Ik heb een Canon EOS 90D digitale camera. Maar sinds kort heb ik een probleem met het verbinden met de computer. Ik probeer hem aan te sluiten met de USB-kabel en ik ben er vrij zeker van dat er geen problemen meer zijn met de kabel. Waarom ondersteunt de camera mijn computer dan niet. Kan iemand mij alstublieft helpen om het probleem op te lossen?
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

De eerste vraag is of er iets veranderd is aan je caemrta en/of computer (updates oid?). De tweede vraag is waarom je er zeker van denkt te zijn dat de kabel niet stuk is.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
EfrenRath
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2022 12:43

Ik was er vrij zeker van dat de USB-kabel goed is. Hoewel ik het vervang en opnieuw probeerde aan te sluiten, bleef het probleem bestaan. Toen zocht ik online en kwam ik dit specifieke artikel tegen dat me hielp het probleem op te lossen. Bij de taak die ik heb uitgevoerd, heb ik het camerastuurprogramma ongedateerd en vervolgens geprobeerd om het aan te sluiten. Het maakt gewoon verbinding met mijn computer. Nu heb ik geen problemen meer met het verbinden.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar