Goede deal canon EOS R

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
dxphoto
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2020 09:18

Hoi Alle,

Ik kan via een collega de volgende set kopen voor €1995,-:

De Eos R met 465 clicks en verkeert in absolute nieuwstaat.
EF naar R adapter k
In originele verpakking met 3 extra accu’s & UV filter.
RF 24-105 F4 L IS USM

Naar mij lijkt dit een goede deal, maar ik ben niet bekend met de 2de hands markt.
Feedback is welkom. Thanks!
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Met dit soort dingen hanteer ik altijd : als je zelf tevreden met met een deal is hij goed. Neem aan dat je weet waarom hij hem wegdoet en even hebt getest of alles werkt...
Apple fan, Canon volger...
dxphoto
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2020 09:18

Hoi,

Uiteraard ga ik hem uitgebreid testen. Ze doet hem weg i.v.m. overstap op ander merk. Hij is zelf heel weinig gebruikt omdat ze andere camera's heeft die beter haaf behoeftes voldoen.
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

Nieuw zou deze combinatie 2759 euro kosten bij KE, maar dan wel zonder extra batterijen en UV filter. Als je deze combinatie uitvoerig mag testen en geen gebreken opmerkt, denk ik dat het geen slechte deal is.
Zelf heb ik mijn Eos R body + rf-ef adapter verkocht voor 1200 euro (zonder lens en verdere extra's), was ook in nieuwstaat compleet met originele verpakking maar zeker met meer kliks. De koper heeft die ook uitvoerig mogen testen zonder verdere verplichting. Dit zou ik wel niet gedaan hebben met een koper die ik niet kende.
Ik vond de Eos R een super goede camera maar de specificaties voor o.a. actiefoto's met de nieuwe Eos R5 deden mij zodanig watertanden dat ik de Eos R5 nu in bestelling heb.
dxphoto
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2020 09:18

Hahaha, bedankt voor de reactie. De R5 ligt ver buiten mijn budget, wie weet ooit. Bedankt voor de feedback.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar