Video bewerken in Photoshop [Video]

(niet voor vragen, hier alleen tutorials)

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Het is een hele zit deze keer; een whopping 18 minuten.

Ook in Photoshop is het mogelijk om video te bewerken. Het is niet zo goed als echte software voor videobewerking maar de meest eenvoudige en basisdingen die kunnen er gewoon mee.

Waar is het dan wel een pluspuntje in? In de aanpassingslagen die je er overheen kunt leggen. Net als bij je foto's kun je ook bij het editen van video in Photoshop aanpassingslagen toevoegen. En dat is toch wel een hele makkelijke uitbreiding die de goedkopere videoalternatieven echt niet allemaal bieden.

Wil je dus geen geld uitgeven aan video editing software en gebruik je Photoshop voor je foto's, dan kun je er nu dus ook je vakantievideo mee maken.
Wil je nu als eerste op de hoogte blijven van mijn filmpjes? Wordt dan abonnee van mijn YouTube-kanaal
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

Heel interessant Jeroen!!! Ik film regelmatig met mijn camera en dat lukt vrij goed, met het bewerken van mijn filmpjes heb ik wat meer problemen. Omdat ik mijn filmpjes bewerk in Premiere elements, ga ik eens testen of jou voorbeeld daar ook mee kan. Mocht je ooit zoiets in Premiere elements willen maken, dat zou helemaal TOP zijn.
Alvast bedankt.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Het nadeel van Premiere Elements, en ook Photoshop Elements, is dat het allemaal te snel en te rigoreus veranderd. Ieder jaar een nieuwe versie die ook nog eens compleet anders kan zijn. Dat maakt het alstig om een soort van tijdloze video te maken
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar