Aprilia Tuono

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Marceldelft
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2010 23:53
WoonplaatsCOLON Valkenburg ZH

Hallo,

Het is voor mij al een hele tijd geleden dat ik wat gepost heb maar ik ga weer proberen wat actiever te worden op het forum.
Bij deze een foto van mijn Aprilia Tuono bij een verlaten fabriek achtig gebouw.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes!
Afbeelding
Kit: Canon 80D - EFs 15-85 is 3.5-5.6 - Canon EF 50mm f/1.8 STM - EF 70-300 IS USM 4-5.6
2011*Alwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014 04:14
WoonplaatsCOLON Nijmegen

De foto heeft een prettig sterk aangezet contrast. De motor staat rechtsonder prima gepositioneerd op de foto. Zo komt de interessante achtergrond ook ruim in beeld. Alleen jammer dat de silo (?) op de achtergrond uit de motor lijkt te groeien.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Interessante foto! Ik ga mee met de vorige spreker: als de motor meer voor de bomenrij rechts had gestaan (indien mogelijk) zou hij vrijer in beeld zijn gekomen.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

Aprilia's zijn heel mooie moto's, waarom post je die niet in kleur? Zwart wit lijkt mij eerder iets voor oldtimers( is mijn mening maar hoor). Ik ga ook mee met de vorige antwoorden.
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

persoonlijk zou ik de motor tegen een rustiger achtergrond zetten, mijn blik wordt meteen naar het gebouwtje met de transportband getrokken. ZW wel mooi contrastrijk.

Michiel>=-
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Anoniem 3

Paul eos7d schreefCOLONAprilia's zijn heel mooie moto's, waarom post je die niet in kleur? Zwart wit lijkt mij eerder iets voor oldtimers( is mijn mening maar hoor). Ik ga ook mee met de vorige antwoorden.
Mijn idee ook!
Gebruikers-avatar
Marceldelft
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2010 23:53
WoonplaatsCOLON Valkenburg ZH

Wauw! Bedankt voor de reacties! De keuze om de foto naar zwart wit om te zetten is vanwege de contrastrijke omgeving.
In kleur was de foto ook mooi maar voelde voor mij toch minder interessant.
Bedankt voor de feedback over de toren die uit de motor groeit. Neem ik mee voor de volgende keer :D
Kit: Canon 80D - EFs 15-85 is 3.5-5.6 - Canon EF 50mm f/1.8 STM - EF 70-300 IS USM 4-5.6
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar