WID #39

Het populaire raadsel van EOSdigitaal: raad waar een foto gemaakt is, of wat er op staat.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Anoniem 4

Helaas, de tijd van de gladiatoren is voorbij, de zeehelden van weleer worden van hun sokkels gerukt en zelfs Marco Kroon wordt neergesabeld en door het slijk gesleurd.
Hoe durf je: geweld gebruiken tijdens oorlogshandelingen.
We hebben ze tijdens trainingen nog zo geleerd om alleen maar ….. PANG …… te roepen.
Ook vandaag gaan we hier niet de Militaire Willemsorde uitreiken voor moed, beleid en trouw.
Gabriël blijft ongeslagen, ondanks zijn mislukte laatste gok.
Geen Bose, maar de Altec Lansing iM227 Orbit, welke ik jarengeleden heb aangeschaft om beter geluid te krijgen uit laptops, tablets, telefoons etc.
Kwaliteit van geluid is natuurlijk relatief, maar voor een luidspreker van 8cm in diameter, 5cm hoog, gevoed door 3 AAA (Eneloop) batterijen, daarvan sta je versteld.
Niet meer leverbaar, maar nog steeds erg gewild (op Ebay)
https://www.ebay.com/p/Altec-Lansing-IM ... 9009473222

Over Bose gesproken, heb vanavond een heftige afweging zitten maken tussen de BOSE QuietComfort 35 II en de SENNHEISER PXC 550 Wireless, beide high end bluetooth hoofdtelefoons. Wilde al langer een draadloos exemplaar, maar heb het steeds uitgesteld.
De prijs is ook niet niks. Gelukkig zijn er nu de Mediamarkt BTW-dagen (21%=circa 17% korting). De Bose ging van € 379,00 naar € 313,21, voor Bose uitzonderlijk want die geven niet snel toestemming voor een prijsverlaging.
De Sennheiser stond rond oktober vorig jaar nog op € 399,00, in december na Black Friday verlaagd naar € 299,00.
Nu wordt deze bij enkele webshops waaronder MediaMarkt en Coolblue aangeboden voor € 247,00. Uiteindelijk op het laatste moment besloten om de Sennheiser te bestellen bij Coolblue. Deze wordt morgen geleverd.
Nu luister ik via Spotify naar Canon en Gigue van Pachelbel op mijn Sennheiser HD 598, waarbij de computer (optisch) is aangesloten op de audio installatie in mijn werkkamer.
Daar is het een rommel en schuif ik heen en weer op mijn verrijdbare kantoorstoel. Dan is een draad toch wel lastig. Ben benieuwd hoe de draadloze het doet in vergelijking met deze draad.

Het spijt me Gabriël, je moet weer aan de slag.
Gebruikers-avatar
RienW
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1625
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2012 23:10
WoonplaatsCOLON Almere

Gefeliciteerd, Gabriel. Ik had geen idee wat dit moest zijn ....... weer wat geleerd.
https://www.flickr.com/photos/rienwanders
Veel te veel mooi Canon L speelgoed.
Nu met uitstekend zicht, bedankt http://www.optolia.nl
Gebruikers-avatar
kromlensje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 154
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2017 11:40
WoonplaatsCOLON N Br

telescoop schreefCOLONHoge kwaliteit, dan gok ik nogmaals...
Bose,
hoewel ik zelf niet weg ben van hun geluid.
Kortgeleden een weliswaar oude Accoustimass II aangeschaft en snel weer weggegeven, omdat mijn Duitse "The Pillars" nog heel wat beter klonken.
Ach, mijn zoon is er weer blij mee.
ik heb ook een accoustimass maar wat een rommel is dat zeg, nee dan luister ik liever naar mijn eigen 5 weg speakers.
eos 750D met grip, eos 400D, met grip, EF 24-70mm f/4.0L IS USM ,Sigma 70-300mm apo dg macro, efs 18-55mm II, efs 18-55mm is stm, ef 50mm F1.8 STM.
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

Hier ook de accoustimass 10 aan de kant geschoven voor mijn Audiolab en Infinity :-)
Anoniem 3

En hier is het dit weekend feest, dus heb ik geen tijd om een nieuwe WID te plaatsen.

Wie zich geroepen voelt, mag de volgende verzinnen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar