FotoSociëteitPlus

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Anoniem 4

Dit (geheime) genootschap dreigt in de vergetelheid te raken, althans hier op het forum, maar in de duistere gewelven leeft het voort. De Ridders der Orde van de Gulden Snede zijn nog steeds onder ons.
Nu het weer dreigt te verbeteren en het licht terug keert, zullen ze weer bijeenkomen op een nu nog geheime datum en locatie.
Aan het begin van dit nieuwe lichtjaar bieden de Ridders geïnteresseerde fotografen eenmalig de kans om toe te treden en de eerstvolgende bijeenkomst bij te wonen.
Stuur me een PB met daarin je emailadres en je hoort van de ballotagecommissie.

Er is een datum en een bestemming, zie de betreffende berichten hieronder

Dinsdag 12 april 2016 naar Oudewater
Laatst gewijzigd door 2 op Anoniem 4, in totaal 29 keer gewijzigd.
Anoniem 3

Ik heb al een idee voor de volgende bijeenkomst. Snel opgeven is een vereiste, want het aantal beschikbare plaatsen is beperkt.
Laten we zeggen: vóór 27 maart
Nee... niet de JB-tentoonstelling, want die is voor fotografen niet zo interessant.
En omdat ik lid ben en me niet meer hoef aan te melden, meld ik dat op deze manier.
Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Goed plan op Vrijdag 25 Maart zou mij goed uit komen.
Gr.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Een herrijzenis. Mooi! Laat dat tekenend zijn voor dit forum.

Ondanks mijn bomvolle agenda volg ik met interesse en ben ik indien mogelijk van de partij!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Dat geldt ook voor mij... Binnenkort heb alle tijd. Van de wereld ... Nou ja bij wijze van....
25 maart... Werkt voor mij ..het is wel de dag voor het paasweekend...
Laatst gewijzigd door 1 op wibo53, in totaal 11 keer gewijzigd.
Apple fan, Canon volger...
ajbeefde
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2014 10:40

MarcoEOS550D schreefCOLONEen herrijzenis. Mooi! Laat dat tekenend zijn voor dit forum.

Ondanks mijn bomvolle agenda volg ik met interesse en ben ik indien mogelijk van de partij!
Wat moet er tekenend zijn voor dit forum?
Canon 70D // EF 50mm f/1.4 USM // EF 100mm f/2.8L Macro IS USM // EF-S 24mm f/2.8 STM // EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM // Sigma 18-300mm F3.5-6.3 DC Macro OS HSM "C" // Sigma AML 72-01 // Canon Speedlite 430 EX // FalconEyes SSK-2150D
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

ajbeefde schreefCOLON
MarcoEOS550D schreefCOLONEen herrijzenis. Mooi! Laat dat tekenend zijn voor dit forum.

Ondanks mijn bomvolle agenda volg ik met interesse en ben ik indien mogelijk van de partij!
Wat moet er tekenend zijn voor dit forum?
Enthousiasme vermoed ik...
Ga jij ook mee? Lijkt me gezellig...
Apple fan, Canon volger...
ajbeefde
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2014 10:40

wibo53 schreefCOLON
ajbeefde schreefCOLON
MarcoEOS550D schreefCOLONEen herrijzenis. Mooi! Laat dat tekenend zijn voor dit forum.

Ondanks mijn bomvolle agenda volg ik met interesse en ben ik indien mogelijk van de partij!
Wat moet er tekenend zijn voor dit forum?
Enthousiasme vermoed ik...
Ga jij ook mee? Lijkt me gezellig...
Heb geen "dure" Canon met de daarbij behorende "dure" lensen, ik fotografeer geen "orkesten" maar bloemen, dus ik bedank voor dit "illustere" gezelschap.
Canon 70D // EF 50mm f/1.4 USM // EF 100mm f/2.8L Macro IS USM // EF-S 24mm f/2.8 STM // EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM // Sigma 18-300mm F3.5-6.3 DC Macro OS HSM "C" // Sigma AML 72-01 // Canon Speedlite 430 EX // FalconEyes SSK-2150D
Anoniem 4

ajbeefde schreefCOLONWat moet er tekenend zijn voor dit forum?
De ontwaking uit de winterslaap. :D
Het voorjaar komt eraan. Een nieuwe lente, een nieuw geluid. Pak die camera en trek er op uit.
Alle soorten camera's met wat voor objectieven dan ook zijn welkom.
Het is zeker geen wedstrijdje wie heeft de langste. Voorop staat gezelligheid.
Het is al weer veel te lang geleden dat er een forumuitje is georganiseerd.
In de afgelopen tijd heeft de FotoSociëteitPlus bezoekjes gebracht aan o.a. Amersfoort, Breda, Zwolle en Nationaal Militair Museum.
Suggesties voor een bestemming/programma zijn er al, toch zijn voorstellen daaromtrent van harte welkom.
Nu is het eerst zaak om de potentiële grootte van de groep vast te stellen.
Behoor je nog niet tot het selecte gezelschap, meld je dan snel aan door het sturen van een PB met je emailadres, dan word je snel en volledig op de hoogte gehouden.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

25 Maart word voor mij wat lastig, dan heb ik eerste dienst.
Wat was er mis met de dinsdagen?
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ik volg het even, vrijdag is niet de ongunstigste dag. Lokatie en tijdstip zullen de doorslag geven.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Als er nog geen locatie is wil ik jullie best door het mooie Utrecht begeleiden :D

Ook in de avond is het hier leuk met bijvoorbeeld http://www.trajectumlumen.com/portal
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Anoniem 4

Er is nog geen datum. Alle tot nu toe genoemde data zijn suggesties.
Wel wil ik blijven streven naar een dinsdag, omdat de ervaring heeft geleerd dat die dag de meesten het best uitkomt.

Richard, dat aanbod noteren we. Is het niet voor de komende dan voor een daarop volgende.
Anoniem 4

Degenen die genoteerd staan als deelnemer bij de FotoSociëteitPlus hebben inmiddels een email gekregen met een verwijzing naar dit topic.
Heb je geen email gekregen, dan sta je niet als deelnemer geregistreerd.
Wil je dat wel, stuur mij dan een PB met je emailadres en dan voeg ik je toe.
Je wordt dan snel en direct geïnformeerd over de laatste ontwikkelingen.
Het is geheel vrijblijvend en er is geen deelnameverplichting of wat dan ook.
Gebruikers-avatar
leike
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2008 12:01
WoonplaatsCOLON Zaltbommel

Hoi Allen.
Ik zal zeker van de partij zijn, heb nu weer tijd in overvloed. Na een zwaar jaar ben ik weer langzaam met het fototoestel aan het oefenen.
Ben nu volledig afgekeurd en kan de tijd wel vrijmaken op 25 maart. (oeps dat is het paasweekend en dan heeft mijn wederhelft mij al geclamed).
Ik hoor wel wat er veder afgesproken wordt.

Leo
Laatst gewijzigd door 1 op leike, in totaal 11 keer gewijzigd.
camera en lenzen...statief en flitser...vrouw en 2 katten...
Lid van de Orde van de Gulden Snede.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Illuminatus schreefCOLON
ajbeefde schreefCOLONWat moet er tekenend zijn voor dit forum?
De ontwaking uit de winterslaap. :D
Het voorjaar komt eraan. Een nieuwe lente, een nieuw geluid. Pak die camera en trek er op uit.
Dat dus inderdaad ;)
Illuminatus schreefCOLONAlle soorten camera's met wat voor objectieven dan ook zijn welkom. Het is zeker geen wedstrijdje wie heeft de langste. Voorop staat gezelligheid.
Eens. De lat ligt niet hoog, sterker, er is geen lat. Iedereen die zin heeft in gezellig met fotografie bezig zijn kan mee. Leuk en leerzaam, in mijn ervaring.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 3

Mijn voorgaande mededeling heb ik, mocht het al gelezen zijn door deze of gene, verwijderd om organisatorische redenen. :oops: :wink:
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

telescoop schreefCOLONMijn voorgaande mededeling heb ik, mocht het al gelezen zijn door deze of gene, verwijderd om organisatorische redenen. :oops: :wink:
Was ik me net aan 't inschrijven... :D
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 3

Komt nog, later in het jaar.
Anoniem 4

Om de verwarring niet groter te maken en niet iedereen in onzekerheid te laten, moet er eerst een datum komen. Ervaringen uit het verleden leren dat het onmogelijk is een datum te kiezen die iedereen schikt. Pogingen om dat te bereiken hebben we opgegeven.
Daarom bij deze de datum waarop we ons richten

Dinsdag 12 april 2016

Afhankelijk van de bestemming wordt gestart of om 10.30 uur of om 11.00 uur.

Qua bestemming hebben we verschillende opties. We willen het seizoen starten met een stadswandeling. Tijdens die eerste bijeenkomst bespreken we met elkaar de wensen voor volgende bestemmingen.
We hebben er voor nu 3 op het oog, te weten Zutphen, Utrecht met aanbod van Richard (Rijk) om ons rond te leiden en Rotterdam, waar ik zelf redelijk de weg weet.

De datum heb ik in het begintopic bijgevoegd. Van de bestemmingen wil ik een poll maken, maar daarvoor wacht ik eerst even of Richard op de genoemde datum voor een rondleiding kan zorgen.

Wil je van de partij zijn, vergeet dan vooral niet om mij een PB te sturen met je emailadres.
Communicatie per email gaat sneller en efficiënter dan per PB, zeker voor last minute informatie.

Deze informatie gaat ook per email naar degenen die al als deelnemer aan de FotoSociëteitPlus geregistreerd staan.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar