foto "tent"

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
RonRDK
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2014 20:37
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Iemand ervaring met dit tentje?, ik weet alle waar naar zijn geld...............................


http://www.xenos.nl/fotostudio-opvouwba ... ltsCount=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Anoniem 3

Dat "Kosteloos op te halen in Xenos winkel naar keuze" trekt me wel... :lol: :lol:
Ik zou Xenos daarmee confronteren.

Ik ga het volgende week in DB proberen.
RonRDK
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2014 20:37
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Hahahaha, ja, jammer dat je eerst moet betalen.
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik heb zo'n ding in het zwart. Wel leuk maar op een dag explodeerde een van de spot en heb ik het nooit meer durven gebruiken! :) :)
Anoniem 3

Ik heb zo'n ding besteld, omdat ik mijn treinenverzameling ga verkopen.
Ik ben benieuwd.
Resultaten volgen.
Bedankt voor de tip!
Gebruikers-avatar
Foto-Xje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2015 01:29
WoonplaatsCOLON Valthermond (Drenthe)

Ik heb toch wel een vraagje:
Degene die het gebruikt: wat zijn nu de ervaringen ofwel "werkt het of werkt niet".
Want RonRDK vraagt om ervaringen en ik ben ook benieuwd naar dat :idea: :idea: :idea:
Of is iedereen aan het bestellen :?:
Foto's liegen niet, mensen wel :lol:
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Voor productfotografie is het een handig tentje. Je hebt een blauw, zwart, wit of rode onder en achtergrond. Het is een kwestie van de lampjes juist richten. Ik zou mijn treinverzameling compleet uitgestald te koop zetten. Dat lijkt mij veel aantrekkelijker voor de kopers. Tenzij je exemplaren van honderden euro's apart wilt verkopen. Dan zou ik inderdaad zo'n tentje gebruiken.
Anoniem 3

jonggolde schreefCOLONVoor productfotografie is het een handig tentje. Je hebt een blauw, zwart, wit of rode onder en achtergrond. Het is een kwestie van de lampjes juist richten. Ik zou mijn treinverzameling compleet uitgestald te koop zetten. Dat lijkt mij veel aantrekkelijker voor de kopers. Tenzij je exemplaren van honderden euro's apart wilt verkopen. Dan zou ik inderdaad zo'n tentje gebruiken.
Dat laatste dus...
RonRDK
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2014 20:37
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Ineens leeft het Topic..........
Gebruikers-avatar
John vd B
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2016 13:46
CONTACTCOLON

jonggolde schreefCOLONIk heb zo'n ding in het zwart. Wel leuk maar op een dag explodeerde een van de spot en heb ik het nooit meer durven gebruiken! :) :)
Hmm dat grapje had ik dus ook met deze set. Ben toen meteen andere lampen gaan halen bij de Praxis. Sindsdien geen kapotte lamp meer gehad al gebruik ik het niet wekelijks.

Verder een leuk setje, handig op te bergen.
http://www.landmachtfotografie.nl
EOS 5D Mark III -EOS 7D___EF 28-300mm f/3.5-5.6L IS USM___EF 100-400mm 4.5-5.6L IS USM___EF 24-105mm f/4L IS USM___EF 100mm f/2.8L Macro IS USM
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar