HDR Efex Pro icm OSX Yosemite

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Hallo,

Al een tijd geleden heb ik HDR Efex Pro (1st editie) gekocht, om zo af en toe te gebruiken (plugin, via Adobe's Photoshop). Ik werk met een Mac computer (Yosemite).

Nu was het onlangs weer zover dat ik iets met dit programma wilde doen. Wat bleek, ik moest het registratienummer en de bij de 1e installatie ingegeven gebruikersnaam invoeren. Het registratienummer was snel gevonden en ingevoerd, maar de gebruikersnaam weet ik niet meer. Dus ik dacht, ik 'uninstall' het programma helemaal, en installeer het opnieuw. Toen gaf het aan dat het niet werkt met OSX versies, ouder dan 10.4, terwijl ik de nieuwste OSX versie op de Mac heb staan.

Ik heb de fabrikant al gemaild hierover, maar misschien zijn er hier leden die hetzelfde hebben ervaren? Hoe hebben jullie dit kunnen oplossen?

Gr.

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Kanon111
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2014 13:39

Gaat de leverancier voor je oplossen. Als je tenminste een officiële versie hebt, kunnen zij je gegevens boven water houden.
Yosimity heeft bij veel leveranciers voor problemen gezorgd en bij sommige duurt het wat langer voor er aangepast wordt.
Je krijgt zeker antwoord op je mail. Even geduld!
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Zelf soort gelijk iets gehad en heb nieuwe versie gedownload en toen werkte het. Alleen was ik de link kwijt om te downloaden, maar de heren/dames van Google hebben mij enorm snel en correct mee geholpen met een nieuwe download link. De service was meer dan prima. Bij Macphun wacht ik nog steeds op antwoord. 2 maanden. :D
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Ik heb ook een issue gehad maar de google helpdesk van NIK heeft me fantastisch geholpen... Zelfs kreeg ik de vraag of het nu werkte... ( wel engelstalig)
Oplossing was idd opnieuw downloaden en installeren.... ( via de mail die ik ooit had gekregen toen ik het kocht)
Apple fan, Canon volger...
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Klopt,hier van hetzelfde laken een pak. Je moet het even opnieuw downloaden en installeren dan werkt het weer naar behoren.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar