FotoSociëteitPlus op 30 september in Breda

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Anoniem 4

Het is al weer enige tijd geleden dat de FotoSociëteitPlus in het nieuws is geweest.
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 9&t=114931
Het eerste en tot nu toe laatste uitje was dat naar Amersfoort op een druilerige dinsdag 8 juli 2014.
Toch is er achter de schermen niet stil gezeten. Een volgend uitstapje ligt in het verschiet.
De leden van het eerste uur zullen er weer bij zijn, plus enkele nieuwe.
De Plus in de naam zegt het al, het mogen er best meer worden , maar het moet wel meerwaarde (plus) hebben.
De opzet van de uitjes is erg simpel. Het start met koffie op de plaats van ontmoeting. Daarna volgt een wandeling door de gekozen locatie. Slenteren, fotograferen en keuvelen.
Heel ontspannen en zonder haast. Hoogtepunt vormt de gezamenlijke lunch, waarna weer wordt geslenterd, gefotografeerd en gekeuveld.
Aan het eind praten we nog even na onder het genot van een drankje en nemen we afscheid. Allemaal niet zo spannend dus, maar wel heel gezellig.
Spreekt dit concept je aan en heb je 30 september nog vrij in de agenda, laat het dan per PB weten als je belangstelling hebt. Uiteraard is er ballotage, maar daarbij wordt vooral naar de gezelligheidsvaardigheid gekeken.
Definitieve afspraken worden per emailbericht gemaakt/uitgewisseld.
Anoniem 3

Misschien dat je bekend mag maken dat de volgende slenter- fotografie- en keuvellocatie Breda is...
Anoniem 4

Sssst, ik heb al een verborgen hint in de titel opgenomen. :mrgreen:
Anoniem 3

8) ik had mijn zonnebril nog op... :oops:
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

'k Ga mijn wandelschoenen maar weer oppoetsen, vorige keer is me érg goed bevallen!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 4

Ik heb goed weer geregeld zodat de paraplu thuis kan blijven.

Op 30 september is de FotoSociëteitPlus op herhaling in Breda
Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Ik hou je er aan
Gr.
Anoniem 3

Zomaar twee resultaten van een zeer gezellige en vermoeiende dag.
Het eerste weet ik, het tweede heb ik uit meerdere bronnen vernomen...
De volgende keer de pas erin!

Met de 55 mm Pentax:

46608

Met de 15-85 mm Canon.

46609

Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Mooie foto's
Groetjes Jan
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik zal ze allbei ook posten :D

Afbeelding

Afbeelding
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Die eerste heeft een mooi lijnenspel, Jeroen!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 4

Het was een prachtige en vooral gezellige dag. De historische kilometer van Breda bleek toch langer dan verwacht en door het keuvelend slenteren en fotograferen, was dat aan het eind van de dag goed voelbaar in de benen. Toch overwon de voldoening het van de vermoeidheid. Vandaag toch maar eens op het geheugenkaartje gekeken naar het fotografisch resultaat van die mooie dag en dat viel zeker niet tegen.
De Grote of Onze Lieve Vrouwe Kerk was zeer de moeite van het bezoek waard. Dankzij dat bezoek heb ik weer een kerkorgel aan mijn verzameling kunnen toevoegen. Uit de hand en onder lastige lichtomstandigheden toch een heel acceptabel plaatje kunnen maken.
De eerste openbare inschrijving voor het volgende uitje wordt bij deze gestart. De locatie is nog onbekend, maar de suggestie voor een nieuwe datum ligt er al, namelijk dinsdag 25 november 2014 van 10.30 tot 15.30 uur. Leg het vast in de agenda.

46611

Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

wauw, mooie foto!!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Heel mooi Gerard
Anoniem 4

Wel Marco, nu zie je wat je gemist hebt. Laat het je niet weer gebeuren. Zwolle ligt op je te wachten.
Jan, bij het volgende uitje krijg je de kans om in de Grote of St. Michaëlskerk het beroemde Schnitgerorgel te fotograferen.
Weten jullie meteen hoe ik op die locaties kom. Mijn passie voor kerkorgels.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar