Nog een Boomkikkertje

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Nemi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 470
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2011 20:25

Twee weken geleden plaatste ik hier al een serie Boomkikkertjes. Die waren gemaakt tijdens een workshop Boomkikkers in Drenthe. Super leuk vanwege de grote aantallen Kikkertjes. De sport van het zelf vinden en ontdekken was er door dat grote aantal alleen niet echt. Daarom gisteren in de Amsterdamse Waterleidingduinen zelf aan het zoeken geweest. Zonder succes in eerste instantie. Ik hoorde daar van anderen dat er ook maar weinig zitten, het is echt een kwestie van goed zoeken en mazzel hebben als je er 1 vindt. Ik had het eigenlijk net opgegeven toen er iemand aan kwam wandelen die er vrijwel meteen eentje aanwees. Toch nog dus :) Het zelf zoeken en ontdekken moet nog maar een andere keer :lol:
Ik heb deze twee kunnen maken, meer is het niet omdat zo'n beestje nou niet heel beweeglijk is dus het was allemaal veel van hetzelfde. Vooral op de eerste zie je goed de natuurlijke "relax" houding met de pootjes naar binnen toe gevouwen.

1
Afbeelding

2
Afbeelding
http://www.by-ellen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
anita2000
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 400
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2013 12:29
WoonplaatsCOLON Valkenburg, Zuid Limburg
CONTACTCOLON

Een workshop boomkikkers :) :).
Ik ben ze nog niet tegen gekomen en wil er wel nog een keertje naar op zoek gaan.
Mooi! Favoriet de eerste, die zit beter in het licht en de compo kijkt net wat lekkerder.

Gr Anita
Gebruikers-avatar
Nemi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 470
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2011 20:25

Dank je! Ik zie dat je in Limburg woont, volgens mij zitten er daar best veel.
http://www.by-ellen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
anita2000
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 400
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2013 12:29
WoonplaatsCOLON Valkenburg, Zuid Limburg
CONTACTCOLON

Zo ver ik weet zitten ze in Echt en dat is alweer bijna 3 kwartier rijden
Ik kan wel een workshop muurhagedissen in Maastricht aanbieden :wink:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar