BeNe Leaque - Ajax (Dames) tegen Anderlecht (1-4)

Van de f-jes tot de eredivisie, alle prestaties vanaf het voetbalveld

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ronhui

Voor alles moet een eerste keer zijn, zo ook het fotograferen van een voetbalwedstrijd. Via een vriend van mij die de site Ajaxheldinnen.nl beheert kreeg ik de mogelijkheid om eens een voetbalwedstrijd vanaf de zijlijn te fotograferen. Grappig om zelf eens zo een Fox hesje aan te hebben met groot 'Foto' achterop. Je leert ook meteen de beperkingen van je fotoapparatuur. Mijn 60D heeft toch veel last van ruis, zeker als je op 1250 of 2000 ISO moet schieten.

Heb toch enkele foto's waar ik redelijk tevreden over ben, ondanks dat je er niet op moet inzoomen haha :). Binnenkort heb ik waarschijnlijk een herkansing, kijken of het daar beter gaat. Zo moet ik ik meer inzoomen, zodat ik later minder hoef te croppen en er minder ruis overblijft om weg te werken, waardoor de foto's minder scherp lijken.

1. Hakje
Afbeelding
AJAX - Anderlecht (1-4) BeNE League by RonHui, on Flickr

2. Bal klaarleggen voor de pingel
Afbeelding
AJAX - Anderlecht (1-4) BeNE League by RonHui, on Flickr

3. Aanval over de vleugels. (Een van de in mijn ogen meer geslaagde actiefoto's. Vind de kleuren in deze foto heel fijn. Jammer alleen dat het lijkt of de Ajax speelster in het Amputatie elftal speelt. Andere foto's die tijdens deze 'burst' gemaakt zijn, hadden gebreken die mij nog erger stoorden)
Afbeelding
AJAX - Anderlecht (1-4) BeNE League by RonHui, on Flickr

4. Eindstand
Afbeelding
AJAX - Anderlecht (1-4) BeNE League by RonHui, on Flickr

Tnx voor het kijken, feedback altijd welkom!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar