Windmolens op een mooie avond

Zonsopkomsten, vergezichten... al je landschapsfoto's kun je hierin kwijt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
looydesign
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2008 11:26
WoonplaatsCOLON Middelharnis
CONTACTCOLON

Hoi mede EOS'ers.. na 2/3 jaar eindelijk weer een DSLR gekocht (EOS 70D) dus de laatste tijd weer veel bezig.
Gisteravond een paar mooie foto's in de avond hier op het eiland.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. Geen windmolens maar vond m wel het plaatsen waard.
Afbeelding
CANON EOS 70D | CANON 18-55 IS STM | CANON EF 100-400 f/4.5-5.6L IS | LOWEPRO FLIPSIDE 400 AW | BATTERIJ GRIP | STATIEF | CANON REMOTE | DIVERSE FILTERS

www.facebook.com/looydesignfotografie
www.looydesign.nl
Gebruikers-avatar
Angelique1304
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 34
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2013 18:48
WoonplaatsCOLON Nieuw Weerdinge

0 reacties, nah, dan maar een reactie van een windmolenfoto-liefhebber die niet gehinderd wordt door enige diepgaande kennis wb fotograferen :) Comments zijn dus puur gebaseerd op MIJN smaak :-)

1) Geeft goed een Nederland 2014 sfeer weer. Leuk standpunt. Foto bevat echter veel ruis, dat stoort mij wat. Molentjes springen er mooi uit.

2) Lekker plaatje, die had ik maar zo zelf kunnen maken. Leuk standpunt, mooie zonsondergang, vrij wieken.

3) Leuk plaatje, maar binnen het kader "windmolens" vind ik de windmolen wat "in de hoek staan". Als ik denk aan Nederland anno 2014, dan is het een prima landschapsplaat.

4) Gebeurd mij ook vaak, standpunt net niet helemaal lekker, waardoor het lijkt alsof de windmolen dreigt om te vallen. Wieken niet vrij, dus dit is voor mij de minste van de serie :-(

5) Geen windmolens? Ik tel er 7 :-) Typische foto, ik vind 'm wel mooi, maar past niet echt bij serie. Maar er is wel veel op te zien, waardoor ik 'm toch erg leuk vind.
https://www.flickr.com/photos/lique1304/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jacques Plafond
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 500
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2009 15:02
WoonplaatsCOLON Baarn

mooie luchten had je daar !
persoonlijk ben ik niet zo'n fan van windmolens, mij spreekt dit
als onderwerp niet zo aan
enig idee waar die gekke 'bunkers' (?) voor dienen ? bij nr 5

groetjes,
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

vind de eerste wel mooi als je de oever in de rechterhoek laat beginnen.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
looydesign
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2008 11:26
WoonplaatsCOLON Middelharnis
CONTACTCOLON

@Angelique1304: Bedankt voor je reacties/commentaar :) In de verte staan inderdaad wat windmolens maar ach die tellen we niet mee :P
@jacques plafond: Bedankt. Zelf ben ik ook geen windmolen fan. Ging ook mee om de combinatie met de lucht. Waar de bunkers voor dienen, geen idee. Zal vast iets te maken hebben met de sluizen.
@bouk: Bedankt voor je reactie :)
CANON EOS 70D | CANON 18-55 IS STM | CANON EF 100-400 f/4.5-5.6L IS | LOWEPRO FLIPSIDE 400 AW | BATTERIJ GRIP | STATIEF | CANON REMOTE | DIVERSE FILTERS

www.facebook.com/looydesignfotografie
www.looydesign.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar