Achtergrondsysteem met wit doek 600 x 300 cm

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
hayder1991
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2014 21:08

Hallo,

Ik heb een Achtergrondsysteem met wit doek 600 x 300 cm gevonden voor 62 euro via deze site:

https://www.vidaxl.nl/achtergrondsystee ... 0-x-300-cm" onclick="window.open(this.href);return false;.

Ik vraag me af. stel dat ik dat ga gebruiken zonder externe flitsers kan dat dan wel? Dus dat ga ik fotografen met me ingebouwde flitser van de camera...

OF is het toch nodig dat ik 2 fliters nodig heb op een statief en die op de persoon heb gericht.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Als je het echt wit wilt hebben, is de interne flitser niet genoeg.
Het licht wat op je model komt gaat door naar de achtergrond. Het verliest aan kracht en maakt het wit niet mooi wit.

Overigens zou ik nooit doek gebruiken als je een model ten voeten uit wilt fotograferen. Doek is mooi en duurzaam spul, maar het kreukt. Dan is papier beter. Maar als doek niet onder het model komt, dan geniet het mijn voorkeur boven papier

Lees anders ook dit eens door
http://www.fotojeroen.nl/fotografietips ... studio.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
hayder1991
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2014 21:08

Sorry dat ik zo laat reageer, maar toch bedankt voor je reactie! Uit jou mooie website kan ik halen dat dat totaal niet handig is met alleen een interne fliter en geen 2 externe fliters/lampen
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Nope :D
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar