probleem met de SD kaart ?

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Jesse
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2014 18:21
WoonplaatsCOLON Texel

goedendag ik heb een canon 700D en ik heb er een probleem mee, van het weekend had ik foto's gemaakt en ten slotte op mijn computer gezet d..m.v. knippen/plakken maar de camera blijft aangeven dat die foto's nog steeds op de SD kaart staan dus toen heb ik geprobeerd de kaart vanuit mijn camera te Formatteren maar ook dat werkte niet, het vervelende is nu dat ik niet alleen geen foto's kan verwijderen ook de foto's die ik nu maak slaat hij niet op. Ik ben radeloos iemand hier raad of ervaring mee, aangezien ik vrij nieuw ben op het gebied van camera's is dit voor mij een enorm raadsel.


groetjes Jesse
Jesse
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2014 18:21
WoonplaatsCOLON Texel

ik ben er al enigzins achter dat de fout in de kaart ligt aangezien hij bij mijn andere camera kaartfout aangeeft en de SD kaart uit die camera werkt prima, dus ik ben bang dat ik op 1 of andere manier de kaart naar de klote heb geholpen, ik weet niet of die nog te redden is maar aangezien ik toch een paar extra wil kopen iemand suggesties voor goeie snelle SD kaarten 16-32 gig ?
Anoniem 3

Kaartbeveiligings-lipje verschoven????
Jesse
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2014 18:21
WoonplaatsCOLON Texel

nee niet dat ik weet
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

Goede kaarten?
Daar zijn al topics over.

Zoveel soorten, zoveel smaken, zoveel stemmen.
Als een merk goed bevalt - lees: betrouwbaar blijkt in het dagelijks gebruik - blijf je daar meestal "hangen".
Voor mij is dat Lexar Pro, zowel voor SD als CF-kaarten. Nooit troubles mee gehad.
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
Jesse
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2014 18:21
WoonplaatsCOLON Texel

ok dankje duikbootje ik zal eens rond kijken hoe de meningen verdeeld zijn en wat nou het probleem is van mijn SD kaart ???? ik heb geen idee het zijn allemaal raadsels maar gelukkig ben ik mijn foto's niet kwijt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar