Radio Kootwijk

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
55kfotografie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2011 21:50
WoonplaatsCOLON Schagen

Afgelopen donderdag een shoot gedaan bij radio kootwijk. Bekijk hier het resultaat. Op verzoek van mijn vorige post zal ik ook making off's gaan plaatsen met uitleg over de belichting enzo. Mocht je alvast een gokje willen wagen, ga je gang!

45203

45202

45201

45200

45199

45197

45196

Voor meer van mijn werk, infromatie en/of workshops kijk op http://www.ferryknijn.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

ik vind de eerste 4 mooi, ze 'hebben iets'.
laatste 3 vind ik dan weer niet in deze serie passen, ook omdat 6 en 7 geen link hebben met Radio Kootwijk (behalve dan de omgeving).
jammer dat op foto 3 het gebouw vertekent, althans scheef lijkt te staan ten opzicht van de vijver die ervoor ligt.
foto 2 vind ik de mooiste vanwege de uitstraling, het dromerige.
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Vooral 3 en 5 zijn heel gaaf! Ik ben benieuwd naar de making-of :)

Probeer ze trouwens even te nummeren, dat maakt feedback makkelijker ;)
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Leuke serie, eens iets anders dan de "gewone" Radio-Kootwijk's!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1400
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2010 22:28

Mooie locatie gebruikt voor deze serie.
Afwisselende en gevarieerde shoot.
Vraag me alleen af wat je met deze shoot wilde neerzetten.
[o] = Canon 60D en 400D, Canon 17-85mm, Canon 55-250mm, Tamron 17-50mm, Canon EF 50mm 1:1.8 II
http://donfotografie.nl
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

nr 1 en 5 vind ik de minste van de serie. De rest vind ik mooi.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
55kfotografie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2011 21:50
WoonplaatsCOLON Schagen

Hi

Het doel van de shoot was met name wat materiaal schieten voor een idee waar ik mee bezig ben voor opdracht. Daarnaast had ik nog was les materiaal nodig voor workshops die ik geef. Vandaar de verschillende stijlen die er bij zitten.

Morgen avond wil ik de eerste making off plaatsen als het lukt qua tijd.

Groet

Ferry
mdbphotography

#1: vind ik duidelijk de beste van het stel, ze kijkt je wel wat creepy aan vind ik (overly attached girlfriend) maar is verder niet storend. Vooral de kleur van de achtergrond in combinatie met haar kleren, het vignet zijn echt héél goed gekozen vind ik!

#2: vind ik ook wel leuk maar is wat mij betreft wat te 'standaard' ingeflitst, wat mij betreft had deze de zelfde kleuren mogen hebben als de eerste ondanks de andere uitstraling van de foto. Vind hem misschien ook wel wat krap.

#3: jammer van de lensflare en rode (paaltjes?) bij het water, verder heb je mooi het licht gepakt en sfeervol geflitst maar verder mis ik wel een beetje de connectie met het gebouw, ook gezien haar kleding.

#4: mij stoort de boom een beetje, hij is niet wazig en hij is niet scherp. Op wat voor diafragma heb je deze geschoten? Je zou er voor kunnen kiezen om deze scherp in beeld te zetten of juist een stuk vager, dit zit er net tussen in en vind ik niet zo geslaagd.

#5: Leuk om te doen en misschien als lesmateriaal maar verder... ;) Met een beetje geluk was het gebouw zelf al prachtig verlicht 's avonds.

#6: Mooie zonsondergang maar zij kijkt er compleet overheen, doet mij niet zo veel deze.

#7: Al een stuk beter dan #6 alleen mocht het standpunt wel iets hoger. Bij de nabewerking had je misschien de bomen ook nog iets lichter kunnen maken, nu zie je heel duidelijk dat je geflitst hebt en is het buiten het bereik van de flitser ineens een heel stuk donkerder.
55kfotografie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2011 21:50
WoonplaatsCOLON Schagen

Bij deze de eerste Making off. Lees hem op http://ferryknijn.nl/making-off-sandra-radio-kootwijk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Leuk om te lezen, ga zo door! :)
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Vraagje over dat zwart hoedje: Is deze opzettelijk zo hoog gezet of een te kleine maat?
Wel leuke serie!

C'
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
55kfotografie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2011 21:50
WoonplaatsCOLON Schagen

Hi was expres zo hoog.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar