Hallo,
Tijdens wat speurwerk op internet kwam ik een website tegen van camerafilterstore. Een hele leuke site om te zien en ik vraag me af of iemand deze al kent en er iets heeft bestelt. Ik probeer dat altijd eerst even te checken omdat er nog wel eens iets misgaat op internet.
Ik hoor het graag van jullie.
Gr.,
Geerhard
Camerafilterstore
ModeratorCOLON Global Moderators
Met de zoekfunctie:
http://www.eosdigitaal.nl/forum/search. ... mit=Zoeken" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.eosdigitaal.nl/forum/search. ... mit=Zoeken" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Hallo Billie,
ik heb ondertussen wat besteld bij camerafilterstore maar om nu te zeggen dat ik er kapot van ben.....nee.
Is inmiddels twee weken geleden, diverse smoesjes verder maar ik heb nog steeds niks gehad. Zou nu weer vandaag aangetekend binnen komen maar ik heb zo mijn twijfels. Heb jij ook zo'n probleem mer de levering gehad?
ik heb ondertussen wat besteld bij camerafilterstore maar om nu te zeggen dat ik er kapot van ben.....nee.
Is inmiddels twee weken geleden, diverse smoesjes verder maar ik heb nog steeds niks gehad. Zou nu weer vandaag aangetekend binnen komen maar ik heb zo mijn twijfels. Heb jij ook zo'n probleem mer de levering gehad?
De webwinkel geeft wel aan...
Op dit moment kunnen we helaas niet de gehele dag de telefoon bemannen. Vandaar dat we u vragen een e-mail te sturen via onderstaand e-mailadres.
Vreemd toch?
Op dit moment kunnen we helaas niet de gehele dag de telefoon bemannen. Vandaar dat we u vragen een e-mail te sturen via onderstaand e-mailadres.
Vreemd toch?
Niet zo heel vreemd... alle tekenen van een éénling die teveel verschillende dingen tegelijkertijd lijkt te doen: http://www.bonjourmedia.nl/bedrijfsinformatie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Duidelijk een webshop in de categorie waar ik nooit zou bestellen door vooruitbetaling, en dat is het enige dat ze lijken aan te bieden....
Duidelijk een webshop in de categorie waar ik nooit zou bestellen door vooruitbetaling, en dat is het enige dat ze lijken aan te bieden....
- Mozes
- Canon shooter+
- BerichtenCOLON 697
- GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
- WoonplaatsCOLON AccountKiller
- CONTACTCOLON
Als de webshop in NL gevestigd is, dan moet men een Betaling Achteraf aanbieden.GdH schreefCOLON Duidelijk een webshop in de categorie waar ik nooit zou bestellen door vooruitbetaling, en dat is het enige dat ze lijken aan te bieden....
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mozes
- Canon shooter+
- BerichtenCOLON 697
- GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
- WoonplaatsCOLON AccountKiller
- CONTACTCOLON
Je kan je klacht hier deponeren (shops keurmerk)Geerhard schreefCOLONHallo Billie,
ik heb ondertussen wat besteld bij camerafilterstore maar om nu te zeggen dat ik er kapot van ben.....nee.
Is inmiddels twee weken geleden, diverse smoesjes verder maar ik heb nog steeds niks gehad. Zou nu weer vandaag aangetekend binnen komen maar ik heb zo mijn twijfels. Heb jij ook zo'n probleem mer de levering gehad?
https://www.qshops.org/consumenten/klachten" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
- MarcoEOS550D
- Moderator
- BerichtenCOLON 8042
- GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47
Is dat zo? Ik ken zoveel shops waar je niet achteraf kunt betalen.Mozes schreefCOLONAls de webshop in NL gevestigd is, dan moet men een Betaling Achteraf aanbieden.GdH schreefCOLON Duidelijk een webshop in de categorie waar ik nooit zou bestellen door vooruitbetaling, en dat is het enige dat ze lijken aan te bieden....
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Marco Weening Fotografie
Tuurlijk niet... als webshop bepaal je gewoon wat je aanbiedt als betaalmiddelen, en als consument bepaal je wat je acceptabel vindt. Geen probleem daar.
Alleen vooruitbetalen is in de meeste gevallen niet slim als consument want dan loop je zelf alle risico.
Alleen vooruitbetalen is in de meeste gevallen niet slim als consument want dan loop je zelf alle risico.
- MarcoEOS550D
- Moderator
- BerichtenCOLON 8042
- GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47
Dat lijkt mij ook! Vandaar dat ik de opmerking van Mozes niet kan plaatsen.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Marco Weening Fotografie
Op zich heeft ie geen ongelijk.... in de wet koop op afstand is geregeld dat er ook een achteraf wijze van betaling moet worden aangeboden. Alleen daar wordt zoveel tegen gezondigd dat het een onzinnige regel is geworden. En het is ook wat subtieler dan wordt geschetst. Een winkelier mag nog steeds een aanbetaling vragen, het achteraf betalen geldt dan alleen voor het openstaande deel.
En je bent er als consument gewoon zelf bij met wie je zaken doet. Staat de betaalwijze je niet aan dan ga je naar een ander. Dit is overduidelijk weer zo'n doorgeschoten regel.
Als webwinkel zou ik ook niet zitten te wachten op betaling achteraf. Dan moet je maar zien dat je je geld krijgt. En dat vaak ook nog voor flinterdunne marges.
En je bent er als consument gewoon zelf bij met wie je zaken doet. Staat de betaalwijze je niet aan dan ga je naar een ander. Dit is overduidelijk weer zo'n doorgeschoten regel.
Als webwinkel zou ik ook niet zitten te wachten op betaling achteraf. Dan moet je maar zien dat je je geld krijgt. En dat vaak ook nog voor flinterdunne marges.
- Mozes
- Canon shooter+
- BerichtenCOLON 697
- GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
- WoonplaatsCOLON AccountKiller
- CONTACTCOLON
Er zitten wel kosten aan natuurlijk, maar die zijn echt minimaal.GdH schreefCOLONOp zich heeft ie geen ongelijk.... in de wet koop op afstand is geregeld dat er ook een achteraf wijze van betaling moet worden aangeboden. Alleen daar wordt zoveel tegen gezondigd dat het een onzinnige regel is geworden. En je bent er als consument gewoon zelf bij met wie je zaken doet. Staat de betaalwijze je niet aan dan ga je naar een ander.
Als webwinkel zou ik ook niet zitten te wachten op betaling achteraf. Dan moet je maar zien dat je je geld krijgt.
En winkeliers besteden dat uit (Overname betalingsrisico), op die manier is het als ondernemer te verwaarlozen. (http://www.afterpay.nl/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;)
Betaald men niet, of te laat, dan word vanzelf een incasso in werking gezet.
Ik kijk altijd of die optie geboden word, zeker bij webshops die je niet helemaal vertrouwd.
Niet omdat ze slecht zijn of zo, maar meer of men hun belofte nakomt.
Te vaak staat iets als voorraad op de site, maar blijkt niet zo te zijn.
Zeker bij duurdere, of voorwerpen waar niet veel vraag naar is.
Men besteld het pas bij de leverancier, op het moment dat je betaling binnen is.
Ook dat is niet verkeerd, maar je pakketje kan zomaar ineens weken langer onderweg zijn.
Bij betalen achteraf, is dan een bestelling een stuk eenvoudiger te annuleren.
Is er al betaald, dan begint het feest. zie je centen maar weer eens terug te krijgen...
ps.
ik heb eens gegoogeld op Camerafilterstore en heb niets negatiefs kunnen vinden.
Eerder opvallend positive berichten
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet helemaal..... de kosten van zo'n dienst zijn voor een winkelier helemaal niet zo minimaal. Kan ook niet voor wat ze bieden, kredietcontrole en verwerken van de betaling plus nog wat winst maken.Mozes schreefCOLONEr zitten wel kosten aan natuurlijk, maar die zijn echt minimaal.
En winkeliers besteden dat uit (Overname betalingsrisico), op die manier is het als ondernemer te verwaarlozen. (http://www.afterpay.nl/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;)
Ze zijn beperkt wanneer je dit soort diensten "alleen" gebruikt als betaalinstrument, maar zelfs dan nemen de meeste aanbieders nog een deel van de kosten voor hun rekening. En als je het risico op wanbetaling wilt overdragen dan worden er forse percentages gerekend, daar gaat je winst (en nog meer) op zo'n transactie.
En als consument moet je ook helemaal niet zitten te wachten op een derde partij tussen jouw en de verkoper. Maakt de zaak alleen maar complexer, kijk bijvoorbeeld maar eens hoeveel klachten er zijn over het niet goed verwerken en hoge incassokosten van Afterpay.
- Mozes
- Canon shooter+
- BerichtenCOLON 697
- GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
- WoonplaatsCOLON AccountKiller
- CONTACTCOLON
GdH, die extra kosten zijn natuurlijk voor de consument.
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry, maar ook dat is niet het hele verhaal... zo'n dienst kost echt veel meer dan de paar euro die de meeste websites doorbelasten aan de consument. Voor grote sites nog wel te behappen omdat bijna niemand er gebruik van maakt en het opgaat in het grote geheel. En er zijn natuurlijk ook nog de tijd/kosten om uberhaupt een contract met zo'n dienstverlener af te sluiten en het in je website en administratie te integreren. Voor kleinere webwinkels totale waanzin alleen om te kunnen voldoen aan een onzinnig regeltje.
- Mozes
- Canon shooter+
- BerichtenCOLON 697
- GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
- WoonplaatsCOLON AccountKiller
- CONTACTCOLON
Lees je eens in bij een aanbieder van betaling achteraf.
Oké het moet in de site geïntegreerd worden.
Dat is niet veel meer werk dan het regulaire onderhoud. En slechts éénmalig.
Meeste webshop pakketten hebben het al als plug-in beschikbaar.
Zo niet dan heeft de aanbieder er één.
Maar wil men het zelf in de hand houden, dan heb je helemaal 100% gelijk.
En onzin is het helemaal niet. (de verplichting wel).
Zoals ik eerder opmerkte, ik gebruik de optie wel eens.
Het is bovendien goedkoper als onder rembours.
Meerprijs is vaak maar een schamele 2.50€
Factuur zit bij de levering, en via mail krijg je vaak een linkje om direct via paypall/ideal of anders te betalen
Oké het moet in de site geïntegreerd worden.
Dat is niet veel meer werk dan het regulaire onderhoud. En slechts éénmalig.
Meeste webshop pakketten hebben het al als plug-in beschikbaar.
Zo niet dan heeft de aanbieder er één.
Maar wil men het zelf in de hand houden, dan heb je helemaal 100% gelijk.
En onzin is het helemaal niet. (de verplichting wel).
Zoals ik eerder opmerkte, ik gebruik de optie wel eens.
Het is bovendien goedkoper als onder rembours.
Meerprijs is vaak maar een schamele 2.50€
Factuur zit bij de levering, en via mail krijg je vaak een linkje om direct via paypall/ideal of anders te betalen
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet echt nodig, ik werk in een branche die iets weet van betalingen en de kosten ervan.... wat jij doet is vooral kijken naar de kosten die aan de consument worden doorbelast.
En dat is echt nog niet eens het begin van alle totale kosten die met zo'n optie samenhangen. Als het geen verplichting was zou nagenoeg geen webshop zoiets aanbieden...
Daarom kiezen ze allemaal voor iDeal, erg goedkoop en geen risico.
En dat is echt nog niet eens het begin van alle totale kosten die met zo'n optie samenhangen. Als het geen verplichting was zou nagenoeg geen webshop zoiets aanbieden...
Daarom kiezen ze allemaal voor iDeal, erg goedkoop en geen risico.