Foto's in tuincentrum

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
JoelleBrouwers
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014 18:33

Hoi iedereen,
Ik ben Joëlle Brouwers, 18 jaar en ik fotografeer nog niet zo heel lang. Ik heb nu een Canon 20D en fotografeer daar nu ongeveer 4/5 maanden mee. Ik heb afgelopen vrijdag een project met een aantal meiden gehad (lastminute in elkaar geflanst). En ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Foto 1:
Afbeelding

Foto 2:
Afbeelding

Foto 3:
Afbeelding

Foto 4:
Afbeelding

Foto 5:
Afbeelding

Ik hoop dat jullie de foto's kritisch kunnen beoordelen voor mij zodat ik meer kan leren!

Groeten, Joëlle Brouwers
Anoniem 3

Joëlle,
#1 staat echt te scheef, dat komt doordat jij een hoger standpunt inneemt dan de modellen. We noemen dat vogelperspectief.
KLIK hier maar eens
#2 Het mooiste portret. Ze heeft last van hinderlijke reflecties op neus en bovenlip, da's dan weer jammer.
#3 Jammer dat het modelletje links een stuk van haar arm moet missen.
#4 stoere meiden, maar de middelste heeft een andere gelaatsuitdrukking.
#5 weer die reflecties. misschien dat jij zelf (of de camera :wink: ) een wat lager standpunt in had kunnen nemen.

Ik zou zeggen, vraag die leuke modellekes nog eens en doe alles nog eens rustig over. Niks last-minute, dus.
Gebruikers-avatar
Mozes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
WoonplaatsCOLON AccountKiller
CONTACTCOLON

foto 1: Dat scheve, eerst stoorde het me, later vond ik wel wat hebben.
Meisje in de achtergrond, haar haren en wat er achter hangt.
De rest is nogal krap en het wit erg wit.
Toch vind ik ze geslaagd, met een beetje meer nabewerking haal je er meer uit denk ik.

ps.
het lijken mij wel fijne modellen, zo te zien geen chroom voor de camera ;)
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar