Eerste gebouwen shoot "Berliner Dom"

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ebloksma
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2012 13:10

Hierbij mijn eerste 'shoot' in het onderwerp gebouwen. De foto's zijn gemaakt in de Berliner Dom en 2 van de het uitzicht die je op de Dom hebt.

Reacties zijn welkom!

1.
Afbeelding


2.
Afbeelding


3.
Afbeelding


4.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op ebloksma, in totaal 25 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Mijn suggesties:

- Plaats de foto's gerust wat breder (1024 max breed en 900 max hoog)
- Foto 1: Mooi en lekker scherp zeg. Wellicht de hooglichten iets naar beneden zodat het raam minder uitgebeten wordt?
- Foto 2: Wat een boel detail, je kan blijven kijken. Jammer dat je de buitenste cirkels er niet in geheel op kreeg
- Foto 3: Heel aardig, maar het voorste engeltje heeft nu een straaltje.... maar wellicht was het je daar om te doen? Anders wegpoetsen zou ik zeggen
- Foto 4: Mooi overzicht, maar de verlopen in blauw vind ik niet zo geslaagd
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
ebloksma
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2012 13:10

Bedankt voor je reactie! Zo te horen is het voor een eerste keer niet heel slecht?
Foto 1 heb ik de hooglichten al behoorlijk naar beneden gehaald, nog meer werd de foto niet veel mooier van.
Ik plaats de foto's altijd vanaf flickr, heb eigenlijk geen idee hoe ik ze groter kan krijgen ;)
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Voor een eerste keer: Zeker niet slecht. Eigenlijk best goed zelfs!

Bij Flickr kun je als je de "Link grabbed" kiezen voor "Large" (1024) ipv "Medium"
Probeer maar eens opnieuw te grabben en die nieuwe link dan in je eerste post zetten ipv die er nu staan...
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
ebloksma
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2012 13:10

Tada!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar