Running from the castle

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
RReuser
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 548
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013 11:35
WoonplaatsCOLON Land van Maas&Waal
CONTACTCOLON

Heerlijke plaat, mooie belichting, sfeer en goede setting.

Groet, Richard
Groet, Richard



Life is like a camera.
Just focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don't turn out – take another shot.

http://www.flickr.com/photos/totallybananas/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Schitterende foto! Mooie sfeer, het zou zo uit een sprookjesboek kunnen komen.

Ik ben sinds een paar maanden de uitjes regelaar van onze fotoclub. Eén van de vragen die mij gesteld is, is een fashion shoot. Ik ben zeer benieuwd wat de work flow van dit project is geweest. Gewoon wat er nodig is om een geslaagde fashion shoot te maken.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Mark v Velsen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013 15:31

--
Laatst gewijzigd door 1 op Mark v Velsen, in totaal 7 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Als je langer kijkt zie je idd anfverschillen :) jouw week kendecik nog niet ( effe op je site gekeken: gaaf werk ), dat van Mark wel en toen ik de foto zag schoot me meteen zijn naam door het hoofd vandaar. Ik kon me een foto van dame op paard met rook in bos en eveneens donkerevtinten herinneren... )
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mark v Velsen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013 15:31

PP schreefCOLONAls je langer kijkt zie je idd anfverschillen :) jouw week kendecik nog niet ( effe op je site gekeken: gaaf werk ), dat van Mark wel en toen ik de foto zag schoot me meteen zijn naam door het hoofd vandaar. Ik kon me een foto van dame op paard met rook in bos en eveneens donkerevtinten herinneren... )
Dank je wel!

Mark de Roo maakt ook heel mooi werk inderdaad en uiteraard heb je wat kruisbestuiving als je veel met elkaar werkt dus de invloeden kunnen wel in elkaars richting komen. Verder is de werkwijze wat ik al schreef wel heel anders en dat is wat fotografie zo interessant houdt.
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Hele vette foto, tells a story!

het watermerkje stoort mij niet. Zie het vele malen vaker en begrijp waarom mensen het doen. Zelf nog nooit gedaan, mijn foto's zijn niet het "jatten" waard :lol:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar