[Animocheck] Fotoreis naar Marrakech, Marokko

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ik heb op m'n Facebookpagina een animocheck gezet, maar gedacht me dat het hier ook prima past.

Zijn er onder mijn volgens / fotovrienden mensen die met me mee zouden willen naar Marrakech in Marokko om daar te fotograferen? Er is nog niets zeker, maar ik heb al wel wat dingen uitgezocht.

Tijd: kerstvakantie, tussen kerst en nieuwjaar
Duur: 6 dagen, waarvan 2 reisdagen
Verblijf: ***hotel, logies & ontbijt
Kosten: ongeveer €515,= (ex. ANVR, boekingskosten e.d.)

Hier komen dan nog kosten bij voor avondeten, lunch, drankjes en bijvoorbeeld taxi en fooi. Marokko is op zich wel goedkoop, maar Marrakech is toeristisch. 't Is reëel om rekening te houden met zo'n €30,= zakgeld per dag. Denk ik.

Het idee is om in ieder geval de belangrijkste bezienswaardigheden te bezoeken, te slenteren door de medina en uiteindelijk met mooie platen thuis te komen.

Het is géén cursus (al kun je altijd van elkaar leren). Ik ben geen reisleider, wel eigenwijs. Ik spreek de taal. Een heel klein beetje!

Er is wat mij betreft plaats voor meer dan één reispartner. Houd er wel rekening mee dat gemengde groepen aparte kamers krijgen en dat dat extra kosten met zich meebrengt.

Wie-o-wie?
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Dit wordt inmiddels erg concreet. Zou je mee willen, laat het me dan snel weten!
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Hoi Ytos, Dank je wel voor de uitnodiging. Super interessant, maar ik sla af. Heb andere plannen in de kerstvakantie.

Ik ben wel eens in Marrakech geweest (mijn pre-fotografie tijd) en het is er prachtig. Dat zal wat moois opleveren van jullie :)
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

De animocheck is bij deze gesloten. Er mag eventueel een slotje op, als het team dat nodig acht. De reis is geboekt. We gaan met 6 personen Marrakech bezoeken en vooral fotograferen. Ben blij dat het gelukt is. 't Was de eerste keer dat ik dit organiseerde, maar zal zeker niet de laatste keer zijn. Mocht je dus ooit interesse hebben in een (niet-commerciële!!!) fotoreis, neem dan contact met me op.
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Veel plezier Ytos!
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Thnx eMKay!
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar