Syntix SpeedMasters Time attack Zandvoort

Autosport, motorsport, rallyrijden... alle sportieve prestaties in gemotoriseerde voertuigen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ebloksma
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2012 13:10

Na nog een keer nabewerken toch besloten mijn foto's ook online te zetten.
(watermerk werkt nog niet helemaal lekker)

Ben benieuwd naar jullie mening!

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

#4
Afbeelding

#5
Afbeelding

#6
Afbeelding

#7
Afbeelding

#8
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Panther1881
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 399
GeregistreerdCOLON 21 Okt 2011 06:50
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Hoi Esther,
Algemeen genomen vind ik het heel aardige foto's. Geen grote fouten op wat voor gebied dan ook. Heel fatsoenlijk, met de kanttekening dat er hier en daar wel verbetering te behalen valt waar wij (het forum) dan weer in beeld komen :mrgreen:
Moet zo naar 't werk dus even vlug enkele zaken die mij opvallen bij enkele foto's:

#2
Ik zit me hier af te vragen wat je hebt proberen vast te leggen.
De daklijn is uit beeld. Het opvallende achterwiel zit op een rare plek in de foto evenals de grote reclame sticker. Ze zitten allebei tegen de rand aan, maar hun plek benadrukt niet een bepaalde compositie. Dus voor mijn gevoel wilde je dat niet op de foto zetten. Maar dan zit ik dus met een foto zonder onderwerp...

#3
Ik vind de kleur en het licht wat hier op de achterpartij valt erg mooi vast gelegd. Die gele tinten met de blauwe lak. Mooi. Misschien kun je de uitsnede nog krapper maken zodat de achtergrond die tweede auto (de tenten dus weg snijden) en misschien kun je het wiel ook weg snijden... maar misschien verlies je dan teveel geel in de foto waardoor je ook sfeer verliest. Desalniettemin vind ik het nu al een leuke foto.

#6
Netjes een achterkant van een auto geschoten, maar wellicht had meer groothoek hier geholpen. 't is een Amerikaanse bak, dus subtiel hoef je niet te zijn :wink: Grijp em van achteren en laat die kont nog gigantischer lijken dan hij al is.

Of pak reflecties in de lak Hij glimt er genoeg voor zeg! 8)

Optie 3: Trek wat oudere kleren aan (of gebruik een kantelscherm op de modernere camera) neem een (heel) laag standpunt in en pak die belijning in de pitstraat mee. Je hebt ze nu net in beeld gelaten, maar die kun je de volgende keer meer betrekken in het beeld om je verhaal te vertellen.

#7 en 8
Nette meegetrokken shots. Goed gebruik gemaakt van de lange sluitertijden. Niets op aan te merken. Op foto 7 accentueert het harde licht mooi de vorm van de koets over de lengte van de auto. In deze lichtomstandigheden is dat is dat zo ongeveer het enige fraaie wat er kan ontstaan. Mooi vast gelegd.

´t is toch weer langer geworden dan ik dacht... moet nu rennen :mrgreen:
grtz,
Roel
Ducttape is like the force, it has a light and a dark side and it holds the universe together...

Panther Pictures
ebloksma
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2012 13:10

Super bedankt voor je reactie! Hier kan ik wat mee!
ebloksma
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2012 13:10

Verder mensen nog tips?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar