European Time Attack Masters Zandvoort

Autosport, motorsport, rallyrijden... alle sportieve prestaties in gemotoriseerde voertuigen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Nick@ShotAtSpeed
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2013 09:29

Een paar van mij van afgelopen weekend.
Geweldig evenement! Naast time attack ook veel driften gefotografeerd.

1.
Afbeelding
IMG_2813 by Nick van de Sande, on Flickr

2.
Afbeelding
IMG_4621 by Nick van de Sande, on Flickr

3.
Afbeelding
IMG_3282 by Nick van de Sande, on Flickr

4.
Afbeelding
IMG_4347 by Nick van de Sande, on Flickr

5.
Afbeelding
IMG_1425 by Nick van de Sande, on Flickr

6.
Afbeelding
IMG_1410 by Nick van de Sande, on Flickr

7.
Afbeelding
IMG_4299 by Nick van de Sande, on Flickr

8.
Afbeelding
IMG_1430 by Nick van de Sande, on Flickr

9.
Afbeelding
IMG_4296 by Nick van de Sande, on Flickr

10.
Afbeelding
IMG_4660 by Nick van de Sande, on Flickr

11.
Afbeelding
IMG_4677 by Nick van de Sande, on Flickr

12.
Afbeelding
IMG_3317 by Nick van de Sande, on Flickr

13.
Afbeelding
IMG_4208 by Nick van de Sande, on Flickr
Gebruikers-avatar
Edbulk
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 375
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2012 23:04
WoonplaatsCOLON Boskoop
CONTACTCOLON

Fijne variatie, lekker scherp, mooie kleuren, ik hou wel van zo`n serie. Ondanks de achtergrond nummer drie als de fijnste.

Ed
Canon 1D mark III - 300mm f2.8 - 70 -200 f2.8 II - 24-70 f4.0

Website
Facebook
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Zijn er wat veel maar wel mooi om naar te kijken!
Scherp en kleurrijk, ook mooie standpunten recht van voren... hij eet je op!
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
Panther1881
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 399
GeregistreerdCOLON 21 Okt 2011 06:50
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Lekkere foto's Nick,
Foto 1 komt lekker binnen. Mooie rustige foto door de lege lucht dat een groot deel v.d. foto vult. De rookpluim zorgt voor een mooie overgang naar het onderwerp v.d. foto. Erg fraai. Bewust zo gemaakt, of om andere redenen? Of kwam je deze 'tegen' tijdens het nabewerken?

Verder vind ik foto 4 ook fraai. De kleuren (of het gebrek eraan) laten de rode lak er mooi uit komen. Het perspectief laat de pitbox langer lijken en de auto lijkt... tja... eenzaam... vergeten.... achter gelaten? Toch raar bij zo'n pracht van een auto. Hehehe, je gaat je van allerlei dingen bedenken zo.

Deze twee sprongen er voor mij uit.
grtz,
Roel
Ducttape is like the force, it has a light and a dark side and it holds the universe together...

Panther Pictures
ebloksma
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2012 13:10

Mooie platen! Ik was er ook zondag. Wou wat foto's plaatsen maar na het zien van die van jou durf ik niet meer :P
jozzy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012 08:40
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

machtig!! :) Voorkeur voor nummers 1, 3, 10 & 11. En die lucht in #7 is echt geweldig.

Prachtige foto's Nick, daar kan ik nog wat van leren.. Is er iets van een kalender online wanneer dit allemaal plaatsvind? Ik wil er ook wel eens heen.
Canon EOS500 / Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM / EF-S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS / Speedlite 430 EXII / IXUS50
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

opnieuw een prachtige serie, mooie standpunten, fraaie kleuren en gave auto's.

Gr,

Michiel.
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Nick@ShotAtSpeed
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2013 09:29

Dank allen!
jozzy schreefCOLONmachtig!! :) Voorkeur voor nummers 1, 3, 10 & 11. En die lucht in #7 is echt geweldig.

Prachtige foto's Nick, daar kan ik nog wat van leren.. Is er iets van een kalender online wanneer dit allemaal plaatsvind? Ik wil er ook wel eens heen.
De Time Attack kalender voor dit jaar is afgelopen. Het programma van volgend jaar is nog niet bekend.
402 Automotive organiseert deze evenementen. Er staat nog niks op, dus even goed hun site in de gaten houden volgend seizoen.
Is zeker de moeite waard! Veel actie, drag, drift en Time Attack natuurlijk. Enigste minpuntje is het show gedeelte daar om heen met al die tupperware bakken en db drags... Voegt echt niks toe aan het evenement.
Panther1881 schreefCOLONLekkere foto's Nick,
Foto 1 komt lekker binnen. Mooie rustige foto door de lege lucht dat een groot deel v.d. foto vult. De rookpluim zorgt voor een mooie overgang naar het onderwerp v.d. foto. Erg fraai. Bewust zo gemaakt, of om andere redenen? Of kwam je deze 'tegen' tijdens het nabewerken?
Die foto heb ik gemaakt op het stuk dat tussen het rechte stuk uitkomen Hugenholtz zit, en aan de rechter kant inkomen Audi S bocht.
Dat verbindingsstuk gebruiken ze meestal niet. Maar je kan daar wel mooie foto's maken.
Ik wist dat als je op het snijpunt in de binnenbocht mooi laag gaat staan dat je dan een mooie achtergrond krijgt, omdat er op dat stukje weinig in de weg staat. Mijn accreditatie dat weekend heeft natuurlijk ook veel geholpen :lol:
psycho-tr
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 189
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2012 22:37

Mooie plaatjes hoor!

Heb je hier ook een statief gebruikt?
Gebruikers-avatar
raycko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 398
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2009 10:45
WoonplaatsCOLON Vriezenveen

Ziet er goed uit.

Houd wel je contrast in de gaten sommige foto's zijn iets te donker in het onderwerp, ben zelf ook een contrast freak maar soms schiet je net iets te ver door.
Leuke serie, gevarieerd en goeie composities erg netjes.
Ewout Scholte op Reimer
http://www.jouwfotograaf.com" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar