DTM Zandvoort

Autosport, motorsport, rallyrijden... alle sportieve prestaties in gemotoriseerde voertuigen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
jozzy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012 08:40
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Afgelopen vrijdag kreeg ik een mailtje dat ik kaarten had gewonnen voor het hele weekend, dus op zaterdag en zondag lekker naar CPZ geweest :)

1.
Afbeelding
Marco Wittmann - BMW M3 by jozzy78, on Flickr

2.
Afbeelding
Timo Scheider - Audi RS5 by jozzy78, on Flickr

3.
Afbeelding
Mattias Ekström - Audi RS5 overtaking Andy Priaulx - BMW M3 by jozzy78, on Flickr

4.
Afbeelding
Mattias Ekström - Audi RS5 overtaking Andy Priaulx - BMW M3 by jozzy78, on Flickr

5.
Afbeelding
Timo Glock - BMW M3 by jozzy78, on Flickr

6.
Afbeelding
Racewinner Augusto Farfus by jozzy78, on Flickr
Canon EOS500 / Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM / EF-S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS / Speedlite 430 EXII / IXUS50
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

superplaten! no.5 favoriet.

Gr,

Michiel
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Gebruikers-avatar
Spartacus
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2010 12:13
WoonplaatsCOLON Bollenstreek

Netjes, mooie foto's met een voorkeur voor #3.
Het was op zondag zeker een stuk drukker dan zaterdag?

Mvg, Mike.
Yep,ik heb een Canon :-)

flickr
jozzy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012 08:40
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Dank Michiel & Mike,

Zondag was het inderdaad een stuk drukker dan zaterdag. Niet normaal, was ook nog nooit eerder naar de DTM geweest. Maar er werden ook extra tribunes neergezet, en de drukte zondag in de paddock was echt gigantisch. Nog niet zo erg als vroeger met een demo van Jos Verstappen, maar toen praatte je over ± 80.000 die op Zandvoort waren.
Canon EOS500 / Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM / EF-S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS / Speedlite 430 EXII / IXUS50
Nicole30

mooi vastgelegd Joris ! je hebt de snelheid er altijd wel mooi in zitten :) nr 2 en 6 mijn favoriet :) hou meestal nooit zo van die vangrails op foto's enzo :P
Gebruikers-avatar
Panther1881
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 399
GeregistreerdCOLON 21 Okt 2011 06:50
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Hoi Jozzy,
Mijn favoriet is foto 3. Het is een drukke foto met veel onderwerpen maar toch gaat m'n oog naar de twee auto's. Erg leuk.
Op foto 2, 5 en 6 had ik liever wat meer ruimte voor de auto gezien. Op foto 1 werkt dit wel en stoort met mij niet, op foto 5 heb je zo wel mooi de schaduw erop staan, maar op foto 2 en 6 had ik het zelf anders gemaakt.
Ducttape is like the force, it has a light and a dark side and it holds the universe together...

Panther Pictures
jozzy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012 08:40
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Dank Panther en Nicole :)

Foto 3 ben ik het langst mee bezig geweest met nabewerken, ben blij dat hij in de smaak valt!

De volgende keer ga ik eens letten op genoeg ruimte voor / achter de auto's, dat kan inderdaad nog wel wat beter. Alhoewel ik het bij foto 5 erg goed gelukt vind.
Canon EOS500 / Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM / EF-S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS / Speedlite 430 EXII / IXUS50
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar