Foto's onzichtbaar

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
ThibaultProve
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 26 Sep 2013 01:13

Hallo :)

Sinds kort ben ik foto's aan het trekken op feestjes en get togethers.
Nu heb ik nooit problemen gehad met foto's op mijn computer te zetten en te bekijken, maar opeens wou ik mijn collectie nog eens overzetten naar mijn computer, dit lukte allemaal tot ik de foto's wou bekijken.
Eenmaal ik ze bekijk via mijn computer, zijn dit allemaal kladblokobjecten geworden, en ik kan ze niet bekijken, op geen enkele manier, behalve op mijn fototoestel zelf.

Heeft iemand dit al eens meegemaakt of heeft iemand een idee voor dit op te lossen?

De foto's op dit fototoestel (Canon EOS 550) zou ik heel graag kunnen bekijken en laten zien aan andere mensen want er zijn zoveel leuke en mooie foto's...

Help aub?

Met heeeeel veel dank,

Thibault, wanhopig :)
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Heb je per ongeluk soms de bestanden geopend met notepad of iets vergelijkbaars? Dan heb je de kans dat je ze niet meer ziet. Dan moet je ze handmatig even openen met een viewer.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
ThibaultProve
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 26 Sep 2013 01:13

PanzerFaustNL schreefCOLONHeb je per ongeluk soms de bestanden geopend met notepad of iets vergelijkbaars? Dan heb je de kans dat je ze niet meer ziet. Dan moet je ze handmatig even openen met een viewer.

Neen, dat is juist het probleem, van de ene keer op de andere kon ik ze niet meer openen met mijn viewer...
Allemaal kladblok icoontjes, en ik kan ze niet veranderen naar JPEG of iets anders...
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

Je gebruikt windows?
Bestand aanklikken, vervlogens klik met rechtermuisknop, open met ... kiezen, je programma waarmee je ze normaal bekijkt aankiezen, en aansluitend aanvinken dat je voor het bekijken van je foto's altijd dit progje wenst te gebruiken.
Dat zou moeten werken.
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

niet toevallig raw en geen prog om dat te openen?
Groeten,

Jichem
BartW.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2009 01:57
WoonplaatsCOLON VOORBURG

Welk prog gebruik je om ze te bekijken? Heb je ook al een andere kaart geprobeerd?

B@rtW.
5D MkIII+Grip | PS G1X | 5D MkII+Grip | 50D+Grip |EF 28-300mm. F/3.5-5.6 L IS USM | EF 24-70mm. F2.8 L USM | 70-200mm. F4 L USM | EF-S 17- 85mm. 1:4-5.6 IS USM | 2x 580EX II | TC-80N3| Manfrotto 190CXPRO4 + 324RC2]



Zoekt en gij zult vinden!
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

toch jammer weer, dat gebrek aan feedback.
Groeten,

Jichem
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Tsja.
Een kort dankjewel of update van stand van zaken zou idd wel zo aardig en netjes zijn.
Maar helaas niet altijd het geval.

Soms zou je bijna wensen dat een probleem nog steeds bestaat... :? :wink:
(grapje uiteraard...)
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Anoniem 4

Geen onbekend verschijnsel de laatste tijd.
Eendagsvliegen, stellen een vraag - vaak op meerdere forums - kijken naar het antwoord en vertrekken met de noorderzon.
Ik kan er een waslijst van maken, ook van leden die wel regelmatiger komen, maar waarbij er ook geen reactie/bedankje af kan.
Misschien moeten we dit gedrag maar eens gaan registreren.
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

soms kan er natuurlijk ook gewoon een goede reden zijn dat het even duurt voordat iemand weer terug reageert (vakantie, ziek, druk met werk enz). En ik kan me ook voorstellen dat voor beginners op een forum, een eigen post soms even moeilijk weten te vinden (in welke sectie had ik dit ook al weer gepost ??).
als het zogenaamde eendagsvliegen blijken te zijn, dan is dat jammer. het komt op elk forum voor en je houdt het niet tegen.
des te leuker is het als er wel een bedankje of in elk geval een reactie terugkomt, toch :wink:
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar