Sunset shoot

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred316
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1722
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 17:28
WoonplaatsCOLON Maasbracht
CONTACTCOLON

Gisteren samen met Amanda een shoot gedaan tijdens de zonsondergang in het water, graag wilde ik een paar van deze foto's met jullie delen:

nr.1
Afbeelding

nr.2
Afbeelding

nr.3
Afbeelding

Tips en reacties zijn welkom.

Grtz,

Fred
www.fred-clerx.com
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Ik kan u alleen maar complimenten geven, en wachten op het commentaar vd kenners hier ;-)
Bij foto 1 mis ik haar mooie ogen...

C'
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
Gebruikers-avatar
Marco van Eck
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 363
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 21:09
WoonplaatsCOLON Uden
CONTACTCOLON

Sorry, geen kenner hier maar ik vind het mooie platen met nummer 1 als favoriet :)

Foto 2 heeft iets te veel schaduw naar mijn smaak. Wel een erg mooie weerspiegeling maar daar ben je ook voor gegaan gezien de uitsnede denk ik.

Je hebt hier een erg leuk idee te pakken! :D
Groet, Marco

Flickr
Gebruikers-avatar
Fred316
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1722
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 17:28
WoonplaatsCOLON Maasbracht
CONTACTCOLON

Bedankt voor de reacties ;)

En idd Marco...je hebt helemaal gelijk....het was idd de weerspiegeling...maar ben het wel ermee eens dat meer lucht hier beter was geweest....leermomentje voor de next time ;)

Grtz,

Fred
www.fred-clerx.com
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Mooie foto's, maar ondanks het feit dat het model een mooie bikini aan heeft zou ik deze natuurfoto's toch nog mooier hebben gevonden als het model ook puur natuur zou zijn geweest.
Gebruikers-avatar
Fred316
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1722
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 17:28
WoonplaatsCOLON Maasbracht
CONTACTCOLON

Hahahaha.....dat was idd een mogelijkheid ;)

Grtz,

Fred
www.fred-clerx.com
EvO
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 24 Mrt 2011 20:13

Leuk idee maar ik mis nog wel een goede uitvoering. De weerspiegeling in het water is gaaf om te zien.
Bij foto 1 vind ik dat het model niet goed naar voren komt, heel veel schaduwen en gedeeltes die niet belicht zijn. Mijn ogen worden naar de zonsondergang getrokken in plaats van naar het model.
Foto 2 vind ik een wat onnatuurlijke/rare houding, dat had misschien anders geweest als het model wat naar de lens toe was gedraaid, de foto vind ik boven wat krap gekaderd, het model kijkt wat naar boven waardoor je automatisch ook naar boven zou kijken, maar dat is nu niet mogelijk.
Foto 3 vind ik van alle 3 de foto's het model het best belicht en je kan haar ogen goed zien

Groet,
Erwin
Gebruikers-avatar
Fred316
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1722
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 17:28
WoonplaatsCOLON Maasbracht
CONTACTCOLON

Thanks voor de reactie Erwin.

Bij foto 1 was dit ook mijn bedoeling...hier wilde ik juist niet het model op de 1ste plaats zetten zowel de achtergrond danwel het model als onderwerp, ik snap dat dit geheel anders is dan wat men normaal doet, maar ja, ik fotografeer graag landschappen en vandaar uit heb ik deze keuze ook gemaakt.

Foto 2 had ik reeds al geschreven wie wat en hoe...het was idd mooier geweest als er meer aan de bovenkant te zien was, maar heb teveel op de spiegeling gelet....een leermoment dus.

Grtz,

Fred
www.fred-clerx.com
Gebruikers-avatar
Maurice-e
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2012 22:23

Hele mooie serie zeg, foto 1 vind ik het mooiste van de 3. Het licht en het model is mooi kleur van haar klleding past ook goed het geheel van de foto.
Gebruikers-avatar
Fotosvandaantje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 118
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2013 22:30
WoonplaatsCOLON Tilburg
CONTACTCOLON

ik vind ze erg geslaagd! Bij foto 2 alleen aan de bovenkant iets te krap gekaderd, maar verder prachtige fotos.
Gebruikers-avatar
Fred316
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1722
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 17:28
WoonplaatsCOLON Maasbracht
CONTACTCOLON

Maurice-e en Fotosvandaantje bedankt voor de reacties ;)

Grtz,

Fred
www.fred-clerx.com
Nicole30

ik vind t een mooie serie fred vooral haar weerspiegeling in t water bij foto 1,
ik vind alleen haar gezichtsuitdrukkingen niet gek mooi op 1 en 2,
3 daarintegen weer wel
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar