Sound Of Silence..

Urban exploring in al zijn facetten

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

geen idee of het komt omdat het in het topic "Urban" staat?
maar ik zie vaker maar weinig reacties op de foto's van mij.. misschien zijn ze toch niet zo goed?
ik blijf het gewoon proberen! haha :mrgreen:

Afbeelding

hope you like it?
i'd like if you leave a comment! :D

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
romybroekkamp
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013 21:04

Hallo Michel,

Ik reageer vaak op foto's die mij aanspreken qua stijl, wat ik zelf ook graag zou willen bereiken..
Ik kijk wel bij andere foto's, omdat ik benieuwd ben wat iedereen maakt, maar reageer niet altijd omdat ik niet overal heel veel verstand van heb. En overal 'leuk of mooi' neerzetten is ook wat eentonig :)..
Misschien dat meer mensen dit hebben en je daarom niet veel reacties krijgt? Urban is natuurlijk wel iets aparter, denk ik?
Maar dat wil niet zeggen dat het geen mooie foto's zijn, ik vind deze in ieder geval erg gaaf! :D (misschien ook wel omdat ik zelf piano speel :))

Groetjes!
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Op zich vind ik het een goede foto, maar had hem in deze versie liever in een serie gezien met foto's van de complete ruimte waarin de piano staat. Als enkele foto had ik er persoonlijk liever meer omgevingsruimte bij gezien. (Kamer waar piano in staat).

Gr. Leo
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Ik moet eerlijk zeggen dat ik URBAN altijd lastig vind. Ik vind dit technisch een goede foto, en de post processing bij de sfeer passen. Maar het maakt me altijd een beetje somber die verlaten vervallenheid.
Misschien is dat het? Niet de kwaliteit van je foto.
Apple fan, Canon volger...
Gebruikers-avatar
MxM
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2011 14:45
CONTACTCOLON

Michel,

Ik deel je mening... waar het aan ligt ik weet het niet? (smaak/interesse?) er is geen gouden regel bij Urbex-Fotografie, en dat maakt het in mijn ogen wat moelijker te beoordelen. Het HDR sausje is namelijk persoonlijk. Love it or Hate it. Hoe dan ook zie ik met regelmaat nette foto's voorbij komen dus lekker mee door gaan.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik vind 'm op zich wel mooi, alleen denk ik dat ik een iets ruimere uitsnede beter had kunnen waarderen.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
anita2000
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 400
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2013 12:29
WoonplaatsCOLON Valkenburg, Zuid Limburg
CONTACTCOLON

Ik zou de foto ook graag willen zien zonder HDRlook.
Heb zo'n vermoeden dat ie dan ook prachtig is en misschien (?) wel mooier.

Gr Anita
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

erg hoor..
nu heb ik wat ik graag wilde.. en reageer ik zelf niet meer! (tijd gebrek/veel werken! sorry hiervoor)

(heel erg) bedankt voor jullie reacties! :mrgreen:
ik begrijp best dat jullie het moeilijk vinden om een reactie achter te laten o.i.d. maar indien ik helemaal geen reactie krijg (of weinig) heb ik nog maar weinig zin om te posten.. vandaar dat ik het even erbij schreef ;)

dit is geen HDR.. maar wel flink contrast en Helderheid omhoog geschroefd.. en doordrukken/tegenhouden.. dan krijg je deze bewerking dus.. (mijn eigen smaak/stijl ofzo? haha)

de ruimte eromheen zal ik eens kijken, of ik hem nog zal/kan plaatsen.. ik heb 'm bewust zo gedaan omdat de omgeving niet zo super was..
ik begrijp ook zeker de reactie van Leo, als je hem in 1x ziet is het minder krachtige foto als in een serie! (ik onthoud 'm even!)

gr. Michel :mrgeen:
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar