Landschatfspark Duisburg-Nord, wie wilt mee?

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Wanneer kan je mee gaan?

Zondag 28 april:
4
11%
Zaterdag 4 mei:
4
11%
Zondag 5 mei:
5
14%
Zaterdag 11 mei:
5
14%
Zondag 12 mei:
5
14%
Zaterdag 18 mei:
7
19%
Zondag 19 mei:
7
19%
 
Aantal stemmenCOLON 37
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Graag gedaan, jullie ook bedankt voor de leuke dag. Misschien ga ik in het najaar weer eens terug, dan hoef ik ook niet zo lang te wachten tot de zonsondergang. :wink:

Gisteren toen ik thuis kwam om een uur of 12 heb ik de camera op de eettafel gelegd en ben naar bed gegaan. Vanmorgen ging om half 7 de wekker. :x Volgende keer misschien toch op een zaterdag. :)

Vanavond even kijken naar de foto's. Ik weet helemaal niet hoeveel foto's ik gemaakt heb, maar waarschijnlijk ergens in de 300.


's avonds daar fotograferen is echt een aanrader! Ik dacht dat wij de enige waren die zo gek waren om in het donker door het park te wandelen, maar er waren gelukkig meer (foto)gekken. :P
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Voor de mensen die willen gaan: Volgens de website van het Landschaftspark zijn de werkzaamheden aan hoogoven 5 tot juli. Misschien verstandig om van te voren even te bellen of mailen of het inderdaad klaar is.
Ik keek zojuist op het plattegrond van het park en ik zie dat we een aantal gebouwen over het hoofd hebben gezien. En dat eerste pleintje achter het gebouw waar de duikers zijn, was 's avonds verlicht. Hebben we niet gezien. Er zit niets anders op: we moeten nog een keer terug. :wink:
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
staartjager
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 444
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2013 12:54
WoonplaatsCOLON Driebergen

Volgende keer wil ik ook mee!
EOS 7D en 400D + Canon 100 mm F2.8 macro, 50mm F2.5 macro, 17-55mm F2.8 en 100-400mm F4-5,6L
FotoJade.nl
Gebruikers-avatar
zweuds
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2949
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011 09:13
WoonplaatsCOLON Landgraaf
CONTACTCOLON

Ik wist het wel, dat kan niet alles zijn ;)
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein

https://www.flickr.com/photos/131692809@N07/
Gebruikers-avatar
Moontje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 338
GeregistreerdCOLON 24 Mrt 2013 11:03

Leuk uitstapje voor het najaar en dan gaan wij zeker weer mee.
Misschien iets later op de middag afspreken en een groot gedeelte van de avond mee te pakken.
Maar dat zien we dan wel.

groetjes Monica
groetjes Monica

flickr | Canon 50D | 15-85 iS USM | 55-250 iS USM | 100 USM 2.8 macro
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar